Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej folkens, kender i nogen skibutikker i skåneområdet/angränsande län, der forhandler Rossignol? HAR været i Intersport - stadium - Snö och Sjö, sidstenævnte var ellers en fed butik med hjælpsomt personale. Hvorfor det skal være Rossignol? Det er bare en af mine særheder. Jimmy

Besvaret
Du lærer nok at stå på ordentlige ski en dag..... Völkl er noget der spiller. Rossignol er papski.....
Du har altså nogle sære holdninger engang imellem Brian... :D Måske du skulle prøve at hjælpe manden i stedet for ...! Jeg har både Rossignol og nu også nye K2, bliver fedt at prøve dem af :th2: JNG: Måske her i Limhamn http://www.infodirekt.se/item/353897 De er vel et opkald værd.
Besvaret

Endte med at jeg har bestilt den hos Snö och Sjo i Limhamn, som IKKE forhandler Rossignol i år. Men de har hentet den hjem til mig, i en storlek som der ikke findes mange af ( grundet min ikke alt for store fod :o ). Super service og så får jeg en formstøbt sål med for en plovmand. Godtnok kunne jeg få støvlen tilsendt fra en butik i Stockholm og spare 800, meen har valgt at betale lidt ekstra, og så få tilpasset den. Snö och Sjö i Limhamn :th2: Jimmy

• 4 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...