hrhansen Skrevet February 22, 2009 Rapporter Skrevet February 22, 2009 Hejsa Vi er ved at byde på en ejendom i Skurup - nogle der kender Ib fra Svensk Fastighetsformedling i Skurup. Nogle der har erfaringer med at handle igennem ham ???? Henrik
Rikke Rost Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Link til ejendommen??? Der er ikke mange budrunder pt..... Hushandlen står helt stille. Så det er underligt hvis i er midt i en budrunde.
Masekoppen Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Link til ejendommen??? Der er ikke mange budrunder pt..... Hushandlen står helt stille. Så det er underligt hvis i er midt i en budrunde. Det er ikke så underlig. Vi har også kjøpt og vi var inne i en veldig hard budrunde. 400 000 kr i bud og endte 100 000 over takst. kommer an på hvor attraktiv huset og eiendommen er og om det i utgangspunktet var en god pris.
Rikke Rost Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Når i starter med at byde UNDER prisen, er det jo ganske naturligt at smide prisen i en budrunde, såfremt der er flere købere......;)
hrhansen Besvaret February 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2009 Link http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/282978 Her er linket - vi har møde med banken på onsdag - og kan så forhåbenligt give et bud. Mægleren siger "at der er en der har budt prisen" men først kan købe i april.... lyder som lidt mæglersnak. Prisen er sat til 3.495.000...... hvor meget skal man byde under..... Mægleren oplyste, at det har været til salg i 5 mdr. og prisen er ikke justeret. Gode råd modtages meget gerne :) Henrik
BS Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Link til ejendommen??? Der er ikke mange budrunder pt..... Hushandlen står helt stille. Så det er underligt hvis i er midt i en budrunde. Et hus vi kender til der er solgt i Limhamn gik 600k op i budrunde. Så budrunderne har ikke fået af vide der er finanskrise.
Nils Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Skurup Pinan 1:7. Adress: Pinan 17. Datum: 2005-10-31. Pris: 2.990.000 kr. Förvärvare: Persson, Patrik. Förvärvare: Roth, Jennie. Överlåtare: Nilsson, Göran. Överlåtare: Tränefors, Tommy. ++Registrerad av Sydsvenskan 2005-11-11.+ Så ved I, hvor deres smertepunkt er. 2005, var det ikke dengang markedet toppede? Jeg synes, den virker dyr, men det kan jeg ikke vurdere heroppe fra skogsbygden. Her ville den vel koste godt det halve. Det lyder skummelt, at der er en køber, der vil betale prisen, men først til april. Så ville enhver fornuftig husejer da straks have slået til. Fire hektar bar skånsk mark skal koste ca. 400.000 inklusive gravemaskinegravet vandhul... øh... sø. Er huset så 3,1 million kroner værd? Det kunne måske ligesågodt koste 2,1 million. Jeg ved det ikke, jeg har ikke set det - men der er grænser for, hvad man skal betale for beliggenheden, og der er jo ikke noget specielt stort købertryk, for så ville den have været solgt inden for fem måneder. Man kan også se på boligan, at ejendommene generelt ligger længe, og at der er rigeligt at tage af. Hvis man har nerver til at byde under, så synes jeg, man skal gøre det med eftertryk, og ikke lade sig hypnotisere af den pris, der står. Der ER jo sådan set også finanskrise. Men hvis man vil byde en million under skal man argumentere for, at det er den rigtige pris, for ellers vil det bare blive opfattet som om, man ikke er interesseret.
hrhansen Besvaret February 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2009 Takker for oplysningerne..... er de fra den svenske tingbog..... er den offentlig på Nettet ??? og hvis.... hvad hedder den side. Det er nu vist en rigtig sø... der løber en lille bæk ned igennem grunde som ender i søen - og det er jo en del af Romeleåsen... hvor der er rigtig mange små vandhuller.
Nils Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 http://lagfarter.sydsvenskan.se/ Jaja, så er det en sø. Den er bare ikke så stor. :)
Cici_Barn Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Prisen er sat til 3.495.000...... hvor meget skal man byde under..... Start med 2.495.000 sek.
hrhansen Besvaret February 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2009 Det vil nok ikke blive taget som et seriøst bud........
Rikke Rost Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Det er bare at tage ud til mægleren med en mappe med 2.5 mill i cash..... Og sige "skal vi handle nu"???? Så betragter han det helt sikkert som et seriøst bud!
Kenneth J Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Kender ikke Ib, vi handlede med Ulf Lindblad fra Svensk fast, og han var meget professionel, behjælpelig og imødekommende, om end en anelse svær at få fat i telefonisk. ;) Vi var i hvert fald meget tilfredse med Svensk fast som helhed. Og jeg ville også starte med at byde under, hvis hytten har været til salg i 5 måneder. Vores hus havde haft 4 fremvisninger uden bud, og var så godt nok også sat 900.000 SEK ned fra udgangspunktet (!!), men vi bød alligevel 200.000 SEK under udbudsprisen og forlangte ovenikøbet at der ikke skulle være budrunde, da der var et par andre der havde vist interesse ved den sidste visning. Jeg ved ikke om vi bare var heldige men sælger tænkte over det i 2 dage og meldte ok til den løsning. :th2:
hrhansen Besvaret February 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2009 OK - hvornår toppede priserne i sverige...... og kan man sige noget om hvor stort et prisfald der generelt har været.....
Markowitch Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 kan man sige noget om hvor stort et prisfald der generelt har været..... For 3 og 12 måneders statistik kig her: http://www.maklarstatistik.se/
hrhansen Besvaret February 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2009 Kanon..... i er bare gode til at hjælpe....
Nils Besvaret February 22, 2009 Rapporter Besvaret February 22, 2009 Der har ikke været prisfald på huse - endnu - men de holdt vel op med at stige sidste år. Dermed køber man ikke længere en fremtidig prisstigning, så jeg tror, der kommer et dyk i år, krise og alting.
skallstorp Besvaret February 23, 2009 Rapporter Besvaret February 23, 2009 Til salg i lang tid Jeg tror faktisk at den var väret til salg i meget längere tid, eller også er den tilsalg igen. Jeg syntes personlig at prisen skal ned. Der er ikke det helt store run på hestegårder her ligenu. Så Ib snak er nok snak. Han er meget mägler:sick: Og så kan han bare ikke vurdere huse. Så er det sagt. Men ellers er det er dejligt område. Jeg har boet her i 8 år. Held og lykke
hrhansen Besvaret February 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2009 Den blev jo solgt for 2.990.000 for 3 1/2 år siden...... - så det vil sige en stigning på 600.00.... Så prisen er nok sat ud fra at sælger vil tjene lidt....... Så den rigtige pris ..... er nok et sted mellem 3 og 3.5 Har du handlet Ib ?
skallstorp Besvaret February 23, 2009 Rapporter Besvaret February 23, 2009 Pris Set i lyset af at jeg er ret sikker på at den har väret til salg MEGET längere end 5 mdr og af at der ikke er meget gang i hestegårder. At jorden ikke er så god, så er 3,5 for meget. Nej, jeg har ikke handlet med Ib og kommer aldrig til det. Han var laget en vurdering der var helt hen i vejret og det var nok. Hans kommentar var: Jeg er bedre til huse.
hrhansen Besvaret February 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2009 Hvor længe mener du da den har været til salg...... Vi skal ikke bruge jorden til noget specielt... så det har ikke den store betydning - vi skal ikke have dyr..... andet end vores hunde.
skallstorp Besvaret February 23, 2009 Rapporter Besvaret February 23, 2009 Salg Kan ikke sige hvor länge, men det er längere end 5 mdr. Ang. jorden så har den jo en värdi den dag i skal sälge igen. Men er i tilfredse med prisen som den er, så er det jo det vigtigste
skallstorp Besvaret March 12, 2009 Rapporter Besvaret March 12, 2009 Noget nyt? Hvordan går det med husköbet? I skal virkelig väre opmärksomme med Ib. Vi kigger på et hus han har tilsalg. Vil i vide mere om Ib metoder så kontakt mig på en PM.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu