Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvis man gerne vil se divx film på fjernsynet, uden at gøre det via en computer, hvad er den nemmeste/billigste måde at gøre det på? Umiddelbart tænkte jeg at en harddisk recorder ville være vejen frem, men jeg synes nu at de er ret dyre. Kan man evt. koble en dvd afspiller med usb indgang til fjernsynet og se filmene fra en usb stick? Jeg kan se at mange dvd afspillere supporterer divx Naturligvis kan man bare brænde filmene, men jeg ville foretrække usb løsningen, om den virker. På forhånd tak

Besvaret
Hvis man gerne vil se divx film på fjernsynet, uden at gøre det via en computer, hvad er den nemmeste/billigste måde at gøre det på? Umiddelbart tænkte jeg at en harddisk recorder ville være vejen frem, men jeg synes nu at de er ret dyre. Kan man evt. koble en dvd afspiller med usb indgang til fjernsynet og se filmene fra en usb stick? Jeg kan se at mange dvd afspillere supporterer divx Naturligvis kan man bare brænde filmene, men jeg ville foretrække usb løsningen, om den virker. På forhånd tak
KISS Technologies laver dvd / medie-afspillere som kan klare den slags :)
Besvaret
Kan man evt. koble en dvd afspiller med usb indgang til fjernsynet og se filmene fra en usb stick? Jeg kan se at mange dvd afspillere supporterer divx
Jeg har en HDD/DVD afspiller fra Amitech der kan. Men skal ikke kloge i om det er alle modellerne der kan.
Besvaret
nej? .... men et glimrende valg hvis jeg skal anbefale noget .. jeg har feks aldrig haft andet end bövl med kiss afspillere .. magen til ustabilt crap skal man lede länge efter ...
Der blev netop spurgt til en model der kunne læse fra USB stick/harddisk. Mht Kiss har jeg af en gut i branchen også hørt at det er MEGET svingende kvalitet fra KISS. Dog har jeg en kami der er superglad for sin. Så han har nok bare været heldig. Kunne dog ikke selv finde på at købe KISS.
Besvaret

nej der blev spurgt efter en lösning så han kunne se xvid film på sit tv og GERNE en lösning med noget usb til dvd .. ikke at det SKULLE väre det

Der blev netop spurgt til en model der kunne læse fra USB stick/harddisk. Mht Kiss har jeg af en gut i branchen også hørt at det er MEGET svingende kvalitet fra KISS. Dog har jeg en kami der er superglad for sin. Så han har nok bare været heldig. Kunne dog ikke selv finde på at købe KISS.
Besvaret
Har du en PS3 konsoll ? Isåfall är det ett ypperligt Mediacenter , har provat Netgear,D-link,Popcorn,Twix mm och med programvaran (PS3 Media server) är den oslagbar.
Helt enig :th2: Der er dog én ting ved PS3-eren som kan være et irritationspunkt for nogen - den er ikke regionsfri. For Blu-Ray betyder det ikke så meget fremadrettet, da kvaliteten af region 1 og 2 ikke svinger synderligt, mens der har været / er større forskel i kvaliteten på region 1 og region 2 dvd-ere. Det er ikke lige umiddelbart at streame en DVD fra sin PC til PS3-eren uden at rippe den først.
Besvaret
Helt enig :th2: Der er dog én ting ved PS3-eren som kan være et irritationspunkt for nogen - den er ikke regionsfri. For Blu-Ray betyder det ikke så meget fremadrettet, da kvaliteten af region 1 og 2 ikke svinger synderligt, mens der har været / er større forskel i kvaliteten på region 1 og region 2 dvd-ere. Det er ikke lige umiddelbart at streame en DVD fra sin PC til PS3-eren uden at rippe den først.
"TIPS" Jag kör denna programvara http://ps3mediaserver.blogspot.com/ och har inte stött på ett enda format den inte klarar, den streamar ISO,IMG,MKV............
Besvaret

Eureka - stod lige og tænkte på om jeg skulle slutte den gamle pc til, og bruge den som media server - tænkte slet ikke på min ps3 formentlig kunne bruges til det samme og bruger væsentlig mindre plads

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...