Jump to content

Recommended Posts

• Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Er ikke vild med udseendet af den, specielt den store lidt fast-and-furious spoiler. Men den gør sig sikkert også bedre i blå. Kan også godt forestille sig, at man bliver træt af hvislen fra blow-off ventilen, den slags er da gået af mode. Men ellers helt sikkert fin bil med rigtig rigtig gode køreegenskaber. Gad vide, hvad den kommer til at koste i Sverige. Edit, rygterne siger, at priserne starter omkring €39.000 -> omregnet til SEK giver det over 400.000 SEK.

Besvaret

Den lyder ganske ok - cayman'en som de sammenligner tider med, lyder dog bedre(også en anden motor self), og ser væsentlig bedre ud hehe. Der er liiiidt for meget "brian - fast and furious" over den stadig.

Besvaret

Uha uha, den er som en Ford RS'er skal være... sin egen og med et "lidt for meget af det gode" udseende :) svenske forhandlere siger ca. 305000 SEK for basis modellen. Tror den er mega fed i blå med hvide fælge!

Besvaret
Havde de bare for helvede lavet den med træk på alle 4..... Så kunne de andre hothatches godt pakke sammen og skride.....:)
Det tror jeg umiddelbart allerede de kan med den effekt rs´en har, det lader jo til den har ok vejgreb... Mazda 3 mps med 260 HK og forhjulstræk har sine problemer med vejgrebet, kommer dog en ny model i 2010 :)...... Og så er der selvfølgelig R32... Men hvor hurtig den er på en bane må tiden jo vise, det er jo ikke så svært at køre lige ud :rolleyes: Men jo..... hvorfor ikke 4 wd ....
Besvaret
Der er liiiidt for meget "brian - fast and furious" over den stadig.
Lidt? ... og ja, man bliver sgu nok træt af at se på bilen i den grønne farve rimeligt hurtigt... og så er der selvfølgelig det ALLERVIGTIGSTE spørgsmål... om den er lige så velegnet til en kyst-invasion som Fiesta'en :laugh: Men, hvis man nu ER til Brian-dyt og ikke har andet en tommefingre, er jeg sikker på at man nok skal få fuld fornøjelse af den bil ... det er ikke et samlesæt, den er sjov med det samme og det er vel det der er hele pointen med den?
Besvaret
Lidt? ... og ja, man bliver sgu nok træt af at se på bilen i den grønne farve rimeligt hurtigt... og så er der selvfølgelig det ALLERVIGTIGSTE spørgsmål... om den er lige så velegnet til en kyst-invasion som Fiesta'en :laugh: Men, hvis man nu ER til Brian-dyt og ikke har andet en tommefingre, er jeg sikker på at man nok skal få fuld fornøjelse af den bil ... det er ikke et samlesæt, den er sjov med det samme og det er vel det der er hele pointen med den?
ja brian er der nok over den, men vi skal jo ikke glemme, at hver gang vi ser en brian kigger vi altid en ekstra gang( hvis den er pænt style´t" men jo helt sikkert en sjov bil....
Besvaret
Uha uha' date=' den er som en Ford RS'er skal være... sin egen og med et "lidt for meget af det gode" udseende :) svenske forhandlere siger ca. 305000 SEK for basis modellen. Tror den er mega fed i blå med hvide fælge![/quote'] Jamen hvis det dig på billedet der i din profil så passer du også perfekt til Ford'en. Præcis sådan en gut man forventer siddende inde bag rattet i sådan en gryde. Tillykke for helvede Torkild:laugh::laugh: D GAZ
Besvaret
Jamen hvis det dig på billedet der i din profil så passer du også perfekt til Ford'en. Præcis sådan en gut man forventer siddende inde bag rattet i sådan en gryde. Tillykke for helvede Torkild:laugh::laugh: D GAZ
LÅL :laugh: ja, det er sgu mig, det bliver dog ikke min næste bil... men fed er den da :cool:
  • 3 weeks later...
Besvaret
Så er den testet i EB... http://ekstrabladet.tv/biler/article1142826.ece Meget sjovt, for min eneste kritik af den gamle Focus er netop også at man sidder for højt, lidt som at køre SUV ... det kan jeg slet ikke vende mig til
Jeg ender sgu nok med at købe en RS eller en Golf R20T efteråret 2010. Hvis R20T rent faktisk kommer på gaden med AWD, lavere vægt end R32, rigtigt gode køreegenskaber og performance a la 135i, snupper jeg denne over RS'eren - i en 5-dørs udgave (så der er let adgang til ungerne på bagsædet :D). Det er en fuldstændig håbløs opgave ene mand at presse en autostol om på bagsædet i OPC'en. :lol:
Besvaret

Jeg tror sgu jeg ville skyde mit sigte ind på noget Audi TT RS...... Tror den kan blive ganske hidsig med en chip. Får den 20% mere, runder vi 400hk....Lav, bred og træk på alle 4 poter. Det kunne godt gå hen og blive et hit!

Besvaret
Jeg tror sgu jeg ville skyde mit sigte ind på noget Audi TT RS...... Tror den kan blive ganske hidsig med en chip. Får den 20% mere, runder vi 400hk....Lav, bred og træk på alle 4 poter. Det kunne godt gå hen og blive et hit!
Jep og så har konen jo den perfekte bil :D Audi TT = frisørbil #1
Besvaret

Hun kan fandme køre i Starlet'en.....:D Kan man bestille sådan en Audi og be' om at den ikke skal ha' alt muligt udstyr når den leveres?? Altså nærmest en bil uden udstyr og uden støjdæmpning??? Jeg vil bare gerne ha' den så rå som muligt.....så jeg slipper for at splitte den helt ad senere??

Besvaret
Jeg ender sgu nok med at købe en RS eller en Golf R20T efteråret 2010. Hvis R20T rent faktisk kommer på gaden med AWD' date=' lavere vægt end R32, rigtigt gode køreegenskaber og performance a la 135i, snupper jeg denne over RS'eren - i en 5-dørs udgave (så der er let adgang til ungerne på bagsædet :D). Det er en fuldstændig håbløs opgave ene mand at presse en autostol om på bagsædet i OPC'en. :lol:[/quote'] Du kan jo bare lade stolen være fastmonteret i bilen :D
Besvaret

Uhhh... Focus RS.... tjaa hvis jeg lige havde et pengetræ i baghaven ville jeg gerne bytte min ST til en RS, Meeen det bliver nok ikke til noget alligevel. Heldigvis så er ST'eren også kamp sjov med 278 HK og 441Nm. -TAK BSR- :)

Besvaret

Den nye mazda 3 mps 2010 er nok mere mig... Men man må "nøjes" med 260 hk og forhjulstræk ;) Skal jo have lidt mere familieagtigt næste gang :rolleyes: Den er nok også lidt billigere... Nuværende version koster 260.000 med alt udstyret og Bose anlæg...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...