Martin_M Skrevet February 25, 2009 Rapporter Skrevet February 25, 2009 For dem der ikke havde opdaget det endnu.... http://borsen.dk/privatokonomi/nyhed/151970/
thn Besvaret February 25, 2009 Rapporter Besvaret February 25, 2009 Så fandt de danske medier også den nyhed. Det er også kun præcis 14 dage siden de svenske medier kørte den.. hmmm... og siden hvornår er det SEB der bestemmer reporenten? her troede jeg det var Riksbanken
Nils Besvaret February 25, 2009 Rapporter Besvaret February 25, 2009 Se dog også tremåneders- og årsstatistikken.
Martin_M Besvaret February 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2009 Så fandt de danske medier også den nyhed. Det er også kun præcis 14 dage siden de svenske medier kørte den.. hmmm... og siden hvornår er det SEB der bestemmer reporenten? her troede jeg det var Riksbanken Jeps - de danske medier hænger lidt i bremsen når det gælder øresundsregionen... I hvert fald den svenske side. Mht. SEB smed jeg journalisten en mail da jeg læste artiklen. Den er opdateret nu ;)
MC Manden Besvaret February 25, 2009 Rapporter Besvaret February 25, 2009 Mht. SEB smed jeg journalisten en mail da jeg læste artiklen. Den er opdateret nu ;) Ja, de gør et godt job, de journalister 18. februar 2009 nedskrev Riksbanken reporenten til 1 procent. Danske Bank Sverige forudser yderligere fald, når banken holder sit næste møde 20. april 2009. Boligtallene er baseret på Sveriges mæglerstatistik, som indeholder de nyeste salgstal fra ejendomsmæglere og øvrige medlemmer af mæglersamfundet over hele Sverige. Det er således ikke de officielle tal fra SEB, som ifølge Danske Bank Sverige ofte er mere positive end de officielle tal. Han/hun gad nok ikke opdatere det hele
Martin_M Besvaret February 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2009 Han/hun gad nok ikke opdatere det hele Hehe, tror han refererer til boligtal og ikke renter her. Men det er stadig ikke SEB - men vel mäklerstatistik....
dannemare Besvaret March 11, 2009 Rapporter Besvaret March 11, 2009 Villapriserna sjunker i Malmö http://sydsvenskan.se/malmo/article418970/Villapriserna-sjunker-i-Malmo.html
Martin_M Besvaret March 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 11, 2009 Det måtte jo komme... men nu er 3% ikke så vildt
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu