renehfrederiksen Skrevet February 26, 2009 Rapporter Skrevet February 26, 2009 Hej, Jeg bor i Malmö-området og er selvstændig med firma i Danmark. Min kundekreds er SMV'er og private personer, og mine produkter er: Drift og Support af IT-installationer hos SMV'er og private. Rådgivning indenfor IT-kontrakter, IT-indkøb, IT-infrastruktur (netværk osv.), IT-outsourcing og -hosting samt IT til private. Projektledelse indenfor implementering af IT-platforme og -infrastruktur, IT-outsourcing og -hosting. Så har I en opgave, eller kender nogen private/SMV'er der har, er i velkommen til at sende mig en besked i dette forum eller sende mig en mail på: rene@hojgaard-holl.dk Hav en god dag! Mvh. René H. Frederiksen
MC Manden Besvaret February 26, 2009 Rapporter Besvaret February 26, 2009 Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ? Hej, Jeg bor i Malmö-området og er selvstændig med firma i Danmark. Min kundekreds er SMV'er og private personer, og mine produkter er: Drift og Support af IT-installationer hos SMV'er og private. Rådgivning indenfor IT-kontrakter, IT-indkøb, IT-infrastruktur (netværk osv.), IT-outsourcing og -hosting samt IT til private. Projektledelse indenfor implementering af IT-platforme og -infrastruktur, IT-outsourcing og -hosting. Så har I en opgave, eller kender nogen private/SMV'er der har, er i velkommen til at sende mig en besked i dette forum eller sende mig en mail på: rene@hojgaard-holl.dk Hav en god dag! Mvh. René H. Frederiksen
Rikke Rost Besvaret February 26, 2009 Rapporter Besvaret February 26, 2009 Tror han erstatter B'et med et V......
Gio Besvaret February 26, 2009 Rapporter Besvaret February 26, 2009 Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ?Små og mellem-store virksomheder.
MC Manden Besvaret February 26, 2009 Rapporter Besvaret February 26, 2009 Tror han erstatter B'et med et V...... Ja, det gør det jo så meget tydeligere En bilmodel ? SUV ?
dabp Besvaret February 26, 2009 Rapporter Besvaret February 26, 2009 Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ? Små og Mellemstore Virksomheder :) Hvad vi andre nok ville kalde SMB...
renehfrederiksen Besvaret February 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 26, 2009 En SMV'er... Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ? er en betegnelse for små og mellemstore virksomheder. Håber det besvarede dit spørgsmål. Mvh. René
renehfrederiksen Besvaret February 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 26, 2009 Smb... Små og Mellemstore Virksomheder :) Hvad vi andre nok ville kalde SMB... Kan man også kalde dem - SMV er bare en fordansket udgave :-D /R
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu