Jump to content

Hvilken CAB kunne være interessant?

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Overvejer at købe en "billig" cab som max må koste 20.000Euro. Hvilken model syntes "I" er best buy, Snyggast, lettest at sælge igen uden for store tab? - Forventer at have den 1-2 somre - Kommer til at køre 15-30.000km i alt Kom med lidt inspiration. Er klar over man ikke får en 997 turbo cab etc.:laugh: men er også bare ude efter noget åbent som ikke er Brian (sorry Brian), alt for frisøragtigt og som holder værdien nogenlunde!! Denne kan jeg eksempelvis få under 20.000Euro: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=106312954&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=21&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxPrice=60001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&minMileage=5000&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2

Guest PeterK
Besvaret
....spørgsmålet er blot om du skal have plads til 2 eller 4 personer????
Doesn´t care, det er bil nr 3 i familien:th2:
Guest PeterK
Besvaret

Jeg synes BMW E46 Cabriolet eller Audi A4 Cabriolet kunne være rigtig interessant. Det kommer lidt an på hvad bilen skal bruges til. Skal den være sporty præget skal du gå udenom Audien. Jeg synes den Alfa du har kigget på er rigtig fed, men hold kæft et grimt instrumentbord (der ved navi mv.), men det er jo en smagssag. Ligeledes døjer mange Alfa'er med problemer ... jeg kender ikke til den nævnte model.

Guest PeterK
Besvaret
Fair nok hvis du er til en Alfa....men pas på med at handle hos Autoclassica.......man skal ihvertfald se sig MEGET godt for.
I know:scared:..........Men den er også over sek100.000 dyrere hos dem:thumbdown
Guest Mogens
Besvaret
Hvilken model syntes "I" er best buy, Snyggast, lettest at sælge igen uden for store tab?
Når det nu ikke skal være en Porsche Boxster :rolleye: ville jég vælge en Mercedes :) Alfa Romeo er kun for entusiaster - såvel at eje som at sælge igen (svær)
Besvaret
Bmw Z3m Roadster uden at blinke!! Klart den mest velkørende af dem alle.
Så hellere en BMW Z4. Er godt klar over at det ikke bliver en M, men personligt bryder jeg mig ikke om Z3'eren. Ellers en Saab 9-3 (hvis der er reservedele om et par år?), eller en Opel Speedster, når nu det er bil nr 3.
Guest PeterK
Besvaret

Fart er ikke et must have ifm en CAB............Har også set nogle rigtig attraktive priser på New Beetle CAB i Beige med læder, specielt 1,8T modellen......

Besvaret
Har også set nogle rigtig attraktive priser på New Beetle CAB i Beige med læder' date=' specielt 1,8T modellen......[/quote'] Ja... ok... er det kun konen der skal køre i den ? Hvad med en Nissan Micra Cab ? De to er vel nogenlunde på niveau når det gælder "frisør"....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...