Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Men fuck der ville være mange svenske biler i kbh hvis man måtte..
Prøver igen.... Dansker, bor i KBH, arbejder i KBH, har dansk bil.... Skal aflevere bilen i motorcenter Skurup kl.06 og skal igen hente bilen kl.18. Han skal låne deres bil (motorcenter) fordi han skal på arbejde i KBH. Må han køre bilen (svensk) i DK (1 dag)?
Besvaret
Prøver igen.... Dansker, bor i KBH, arbejder i KBH, har dansk bil.... Skal aflevere bilen i motorcenter Skurup kl.06 og skal igen hente bilen kl.18. Han skal låne deres bil (motorcenter) fordi han skal på arbejde i KBH. Må han køre bilen (svensk) i DK (1 dag)?
Nej, det må han ikke.
Besvaret
Troede du at ved at spørge igen at det så blev til et ja?
Besvaret
Må man køre motorcenters (Skurup) lånebil i DK hvis man har bopæl i DK?
Jeg blev pænt gjort opmærksom på at jeg ikke måtte køre til DK i den jeg lånte. Det havde jeg dog heller ingen planer om, havde taget en fridag + en god ven med og nød en dag i det Svenske :th2:
Besvaret
Jeg blev pænt gjort opmærksom på at jeg ikke måtte køre til DK i den jeg lånte. Det havde jeg dog heller ingen planer om, havde taget en fridag + en god ven med og nød en dag i det Svenske :th2:
Er det egentlig ikke biler fra tanken og ikke fra værkstedets, mener at de ikke har deres egne lånebiler?
Besvaret
Er det egentlig ikke biler fra tanken og ikke fra værkstedets' date=' mener at de ikke har deres egne lånebiler?[/quote'] JO da. De to virksomheder udgør en lille koncern :rolleyes:
Besvaret

Tror i ikke at det er Motorcenters biler men at selve udlejningsdelen er udliciteret til Preem ?? Det tænkte jeg - især da de udelukkende havde VW'ere stående da jeg kulle bruge en bil. Iøvrigt meget billigt at låne bil der skulle jeg hilse at sig.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...