BS Skrevet March 4, 2009 Rapporter Skrevet March 4, 2009 Har et par mapper delt på det lokale netværk som består af en router og 2 pc'er. Indtil for nylig har delingen foregået uden problemer men idag får jeg så fejl meddellelsen når jeg prøver at komme fra B til A. "\\xxx\xx er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til denne netværks ressource. Kontakt serverens administrator for at finde ud af om du har adgangstilladelse. Der er ikke serverlager nok til rådighed til at udføre denne kommando" Det er særligt den sidste del jeg lurer lidt på. Har aldrig støt på den del før. Nogen gode forslag?
larsk Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Go google : http://www.eksperten.dk/spm/374378 Svaret i sidste indlæg fra spørgeren selv.
BS Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 JA den havde jeg nok aldrig selv fundet. Men jeg tror måske jeg fandt det rigtige og har ændret parametret fra 2 til 15. Så må jeg se når der kommer liv i den anden maskine om det gjorde en forskel. Tak for linket.
BS Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Så er der blevet testet og det virker ikke. Jeg fandt dog ikke det dir. eller hvad vi skal kalde det som han henviser til i linket men jeg fandt et parameter der hedder size som jeg så ændrede til 15 på begge maskiner. Lige lidt har det hjulpet. Så lige nu er jeg godt nok på bar bund.
Rikke Rost Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Vil du ha' løst dit problem eller løst dit problem ikke????
BS Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Vil du ha' løst dit problem eller løst dit problem ikke???? Der ville være 10 træk inden jeg gav 200kr i timen for telefon support! Men tak for linket.
Rikke Rost Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Så kan det vel ikke være vigtigt.......;)
BS Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Så kan det vel ikke være vigtigt.......;) Nej bare rart :D
jpc Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Der ville være 10 træk inden jeg gav 200kr i timen for telefon support! Men tak for linket. Det er ellers billigt hvis det virker.
BS Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Det er ellers billigt hvis det virker. Ja men spørgsmålet er så hvor lang tid de vil trække den ud så de tjener lidt :D
Rikke Rost Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Det finder du vel kun ud af hvis du prøver.....;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu