Peter H. Besvaret March 11, 2009 Rapporter Besvaret March 11, 2009 Intet. Men jeg skal nok sige til når jeg er klar Peter. Så skal vi se hvor store cahones du har ;) vi köre om aftensmaden :):)
Rikke Rost Besvaret March 11, 2009 Rapporter Besvaret March 11, 2009 Fandme en deal..... Dog har du ikke fundet en bil til mig endnu.... ;) Hvordan kan det være??
Peter H. Besvaret March 11, 2009 Rapporter Besvaret March 11, 2009 Fandme en deal..... Dog har du ikke fundet en bil til mig endnu.... ;) Hvordan kan det være?? Jeg har alt for meget arb på värkstedet, så jeg har ikke rigtig tid.. Kan du ikke få Christian til at finde en til dig ?? Vi kan godt lave den ring klar hvis det er :):)
dkrath Besvaret March 14, 2009 Rapporter Besvaret March 14, 2009 Hvis i mangler en filmvogn til den duel der siger i bare til....LOL:laugh:
Peter H. Besvaret March 14, 2009 Rapporter Besvaret March 14, 2009 Hvis i mangler en filmvogn til den duel der siger i bare til....LOL:laugh: Hvad har du der kan fölge med ?? :)
dkrath Besvaret March 14, 2009 Rapporter Besvaret March 14, 2009 Hvad har du der kan fölge med ?? :) Det var en joke................................
Guest Mogens Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Mås denne? Se bort fra farve og udstyr og fokusér på motorer og handling: Fortæl mig, hva' DU synes ville være det bedste valg: '06 Mercedes Benz SL 55 AMG - www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vyhnsxehyjex '06 Mercedes Benz SL 65 AMG - www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vyrup2wnsdpy Hva' med denne her?? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=60484667&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=198&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1
Rikke Rost Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Superfed bil Mogens! Kan på det kraftigste anbefales!!
credde Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Hva' med denne her?? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=60484667&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=198&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 Jeg har kørt frem og tilbage fra Höllviken til Helsingborg i sådan én C63-er og hvilket fartmonster det er, og motorlyden mums. Den kan klart anbefales :th2: Men mon det nu også er nødvendigt at hente én hjem fra Tyskland med den lave svenske krone. Der er da nogle stykker til salg på blocket til en pris som er ganske tæt på den pris på Mobile. Medmindre du selvfølgelig vil have den i grøn.
Guest Mogens Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Jeg har kørt frem og tilbage fra Höllviken til Helsingborg i sådan én C63-er og hvilket fartmonster det er, og motorlyden mums. Den kan klart anbefales. Men mon det nu også er nødvendigt at hente én hjem fra Tyskland med den lave svenske krone. Der er da nogle stykker til salg på blocket til en pris som er ganske tæt på den pris på Mobile. Medmindre du selvfølgelig vil have den i grøn. De har oven-i-købet een hos Mercedes i Malmö - til rätt pris...
credde Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 De har oven-i-købet een hos Mercedes i Malmö - til rätt pris... Netop. Går ud fra, det er denne, du tænker på? http://www.blocket.se/vi/20418116.htm?ca=23_11_s Ellers er der også denne her, sørme fed i hvid også... http://www.blocket.se/vi/21058059.htm?ca=23_11_s
Guest Mogens Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Netop. Går ud fra, det er denne, du tænker på? http://www.blocket.se/vi/20418116.htm?ca=23_11_s Ellers er der også denne her, sørme fed i hvid også... http://www.blocket.se/vi/21058059.htm?ca=23_11_s Gad vide hvad sådan en fætter koster fra ny - inkl. de ekstra features, de er valgt med. Iflg bytbil.com 900.000 SEK...
Homer Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Gad vide hvad sådan en fætter koster fra ny - inkl. de ekstra features' date=' de er valgt med. Iflg bytbil.com 900.000 SEK...[/quote'] Mercedes-Benz C 63 AMG Mätarställning: 270 mil Färg: Obsidiansvart Karosseri: Sedan Info: Automatisk växellåda, Moccabrun läderklädsel, Comand navigation, AMG drivers package, Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, ESP Antisladdsystem, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator med multifunktionsratt, Larm, LM-fälgar, Regnsensor, Taklucka, el infällbara speglar, El gardin bak, Soundsystem, Keyless go, Bi xenon, Nypris 825.000 Registreringsnummer: WZT177 I øvrigt en sjov "moccabrun"....
Guest Mogens Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Mercedes-Benz C 63 AMG Mätarställning: 270 mil Färg: Obsidiansvart Karosseri: Sedan Info: Automatisk växellåda, Moccabrun läderklädsel, Comand navigation, AMG drivers package, Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, ESP Antisladdsystem, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator med multifunktionsratt, Larm, LM-fälgar, Regnsensor, Taklucka, el infällbara speglar, El gardin bak, Soundsystem, Keyless go, Bi xenon, Nypris 825.000 Registreringsnummer: WZT177 Jow, men udstyret betyder en del. De har flere af den model i Malmö, ser jeg nu: www.bytbil.com/bilar/nya/mercedes-benz/c/yvwvssbg/?criterias=B2ABEAY1Zf9Q4xkBsZgAwA__!
dkrath Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 C63AMG er en fed vogn, men det er jo ingen Porsche. Den grønne der ser for fed ud. Hvid er No-go, modefarve der forsvinder igen.
Rikke Rost Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Hvid eller sort til den......Ingen andre farver går til en AMG.
Guest Mogens Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Hvid eller sort til den......Ingen andre farver går til en AMG. Nu er halvdelen i Bilbaserne så silver, såh det... ;)
Rikke Rost Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Svaret er : Dårlig smag. Nu er halvdelen i Bilbaserne så silver' date=' såh det... ;)[/quote']
Guest Mogens Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 C63AMG er en fed vogn, men det er jo ingen Porsche. Jeg må ud at prøve en SL65 AMG - det er modellen for mig, tror jeg ;)
Rikke Rost Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Det tror jeg du har helt ret i Mogens. Kunne jo være du ikke ville tilbage til Porsche igen.....:D
Guest Mogens Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Det tror jeg du har helt ret i Mogens. Kunne jo være du ikke ville tilbage til Porsche igen.....:D Problemet er taget. Min næste bil skal være en cab - men med fast/stål tag og ikke "klud" ;) Ellers ville det oplagte valg for mig være en Porsche 997 S cab...
Rikke Rost Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Ja.....En klud er ikke pænt når "taget" er oppe. Og det sker jo jævnligt med det klima vi har heroppe....
dkrath Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 En 997 S Cab er 1023013210421451231 gange federe end en skide mercedes
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu