Dorthepigen Skrevet March 10, 2009 Rapporter Skrevet March 10, 2009 Hej til jer. Jeg ved ikke rigtig hvad forum jeg skal stille dette spørgsmål i, så jeg prøver her. Sagen er den, at vi flytter tilbage til sverige til den lejlighed som vi ikke har kunne få solgt, men hvad gør vi ang. vores svenske person nr.? Jeg ved at vi stadig har vores svenske person numre, men er de stadig "aktive" nu hvor vi har boet i danmark? Når vi flytter vores folkeregisteradresse fra danmark til sverige, skal vi så gøre noget yderligere? Skal man op på skatteværket med sit pas og melde sin ankomst igen eller?? Jeg håber at i kan hjælpe. Mvh. Dorthe
SanneJ Besvaret March 10, 2009 Rapporter Besvaret March 10, 2009 Prøv i dette forum: www.skatteverket.se ;) Det er vel bare at ringe og høre, det er vel hurtigere end diverse mere eller mindre gode svar her... I skal bogføres på adressen, men det kan da være I kan gøre det over telefonen jo, når I nu har svenske personnumre.
Nils Besvaret March 10, 2009 Rapporter Besvaret March 10, 2009 Jeres svenske personnumre gælder stadig. Ja, I skal melde flytning hos skatteverket.
Dorthepigen Besvaret March 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 10, 2009 Ok, jamen så er det jo klaret, så er det dét vi gør :-) Takker for hjælpen :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu