Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg ville høre om der er nogen som kender nogle steder hvor man kan køre lidt "soft" offroad. Da jeg boede i austrailen var der visse steder igennem skovene som var mærket med 4WD så man kunne køre en såkaldt "scenic route" som krævede 4 WD men uden at det blev for voldsomt. Findes der noget tilsvarende her omkring? Jeg er ikke ude efter og se hvor meget bilen kan klare fordi den kan sikkert klare mere end jeg kan alligevel, men det kunne være sjovt at komme lidt væk fra asfaltjunglen.

Besvaret
Jeg ville høre om der er nogen som kender nogle steder hvor man kan køre lidt "soft" offroad. Da jeg boede i austrailen var der visse steder igennem skovene som var mærket med 4WD så man kunne køre en såkaldt "scenic route" som krævede 4 WD men uden at det blev for voldsomt. Findes der noget tilsvarende her omkring? Jeg er ikke ude efter og se hvor meget bilen kan klare fordi den kan sikkert klare mere end jeg kan alligevel, men det kunne være sjovt at komme lidt væk fra asfaltjunglen.
du kan altid köre ud i revinge kampvognsterrän... bare vär opmärksom på om der er övelse ... kom körende en dag derude og ca 20 m foran os bläste der en kampvogn over vejen vi körte på hehe .. så er der lukket af skal man ikke köre derind ...
Besvaret
Under mere organiserede former findes der også den her - jeg har dog ikke prøvet den selv. TNI
æh ??? Knuttan og 4WD ? Det tror jeg ikke du skal regne med. Men, jeg kører da gerne nogle omgange på min motorcykel dér.... Klart min favoritbane
Besvaret

:th2:

æh ??? Knuttan og 4WD ? Det tror jeg ikke du skal regne med. Men' date=' jeg kører da gerne nogle omgange på min motorcykel dér.... Klart min favoritbane[/quote'] Måske du så skal læse hvad der står på siden:th2: "På anläggningen finns sedan några år tillbaka även en terrängbana för fyrhjulsdrivna fordon" http://www.ringknutstorp.com/main.php?p=28&viewgal=9 Men tag du bare den bane på din mc. Jeg kigger gerne på:)
Besvaret
:th2: Måske du så skal læse hvad der står på siden:th2: "På anläggningen finns sedan några år tillbaka även en terrängbana för fyrhjulsdrivna fordon" http://www.ringknutstorp.com/main.php?p=28&viewgal=9 Men tag du bare den bane på din mc. Jeg kigger gerne på:)
Det skal jeg da måske nok...Men, jeg har bare aldrig set den bane og jeg har da trods alt været på knutstorp nogle gange efterhånden...
Besvaret
du kan altid köre ud i revinge kampvognsterrän... bare vär opmärksom på om der er övelse ... kom körende en dag derude og ca 20 m foran os bläste der en kampvogn over vejen vi körte på hehe .. så er der lukket af skal man ikke köre derind ...
Er der noget link eller adresse til det?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...