Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Okay techies, jeg har lige et klogeÅge spørgsmål (ingen gevinst, desværre). Hvordan indsætter man et Word dokument i en Outlook mail - uden at den er vedhæftet mailen og den samtidig bevarer sit format når man vælger at printe?

Besvaret
Okay techies, jeg har lige et klogeÅge spørgsmål (ingen gevinst, desværre). Hvordan indsætter man et Word dokument i en Outlook mail - uden at den er vedhæftet mailen og den samtidig bevarer sit format når man vælger at printe?
Mens dokumentet er åbent - i Word's menu: Filer - Send til - postmodtager
Besvaret
Mens dokumentet er åbent - i Word's menu: Filer - Send til - postmodtager
Mange tak for svaret, så langt nåede jeg også selv. Problemet er bare det, at mailhovedet også printes og dermed ødelægger formatet. Måske der findes en omvej ud af det problem?
Besvaret
Mange tak for svaret, så langt nåede jeg også selv. Problemet er bare det, at mailhovedet også printes og dermed ødelægger formatet. Måske der findes en omvej ud af det problem?
Mailhovedet printes ikke med hos mig - det havde jeg checket. Mine indstillinger i mail'en er som vedhæftede.
Besvaret

Hvis det endelige resultat "bare" skal udskrives, hvorfor kan du så ikke "bare" vedhæfte Word dokumentet i e-mail'en? Hvis det er fordi modtageren ikke selv har Word, kan de jo evt. hente Word Viewer ganske gratis fra Microsoft.

Besvaret
Hvis det endelige resultat "bare" skal udskrives' date=' hvorfor kan du så ikke "bare" vedhæfte Word dokumentet i e-mail'en?[/quote'] Årsagen er såmænd en ganske anden. En af mine kolleger har været noget så grundig påståelig - og jeg ønsker at bevise det modsatte. Desværre, så kan nogle mennesker slet ikke overskue IT til andet end det de har lært under nødtørftig manglende indlæring ~ og så KAN man jo bare ikke andet ("hvor svært er det liiiige at forstå, huh!?" *fnys* ~ *himlende øjne*) ;)
Besvaret
Mailhovedet printes ikke med hos mig - det havde jeg checket. Mine indstillinger i mail'en er som vedhæftede.
Næ, lige hvad jeg manglede... Mange tak. :th2: Tjah, sådan går det når man selv benytter Thunderbird som e-mail klient og Open Office til det andet. Så er man ikke så stiv i Windåse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...