hpn Skrevet March 18, 2009 Rapporter Skrevet March 18, 2009 Hvilke autostole kan I anbefale til en lille fyr på 1,5 år? Den vi har nu er ved at väre godt brugt, da den har väret i brug i 4-5 år. Og den må gerne ligge i den billige ende af 1000-kr skala'en. Vi har ikke lige 3000 kr til ny autostol. Er der ikke også noget om, hvor länge sådan en er "i god stand"? Jeg tänker mht plastic osv? Jeg synes, at jeg kan huske at have läst engang, at det kan blive "mört" og derfor ikke vil kunne klare en "krock".
Guest michaelbo Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Forbrugerstyrelsen Forbrugerstyrelsen laver en udemærket bedømmelse af autostole. Regn med fra ny at en stol til dit barn koster ca 2500 dkr. Du kan også finde nogen brugt. sørg for at de er mærket med de rigtige godkendelser, idet ny regler trådte i kraft i 2008 i danmark. Spar nu ikke på en stol , husk at det er jeres guldklump i sætter i den, i skal nik få pengen hjem når den skal sælges. Ska, hilse og sige at vi lige har udskiftet 4 stk til større model, så det var -9000 Dkr. ikke sjovt.
hpn Besvaret March 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2009 hvilke havde I, og hvilke köbte I så i stedet? Den vi har nu er 4-5 år gammel og selerne er meget besvärlige at justere.
Martin_M Besvaret March 19, 2009 Rapporter Besvaret March 19, 2009 Check dem her: www.schnuller.de Vi købte en stol der og fik den sendt til SE. Fik en "større/bedre" model af stolen incl. fragt til SE for 500 dkk mindre end en tilsvarende stol af samme mærke i DK
ulmus Besvaret March 19, 2009 Rapporter Besvaret March 19, 2009 Hvilke autostole kan I anbefale til en lille fyr på 1,5 år? Den vi har nu er ved at väre godt brugt, da den har väret i brug i 4-5 år. Og den må gerne ligge i den billige ende af 1000-kr skala'en. Vi har ikke lige 3000 kr til ny autostol. Er der ikke også noget om, hvor länge sådan en er "i god stand"? Jeg tänker mht plastic osv? Jeg synes, at jeg kan huske at have läst engang, at det kan blive "mört" og derfor ikke vil kunne klare en "krock". Prøv at kigge på: www.satex.dk
leon Besvaret March 19, 2009 Rapporter Besvaret March 19, 2009 Det er rigtig dumt at spare på en autostol, så hellere spare lidt andre steder. Find en bagudvendt det er sikrest. Evt brugt vi har lige solgt en fin en til 1200 sek. Vi tager altid div. test og køber den der har klaret sig bedst, man skal tænke lidt længere end købsprisen her...
Juff Besvaret March 19, 2009 Rapporter Besvaret March 19, 2009 Der kan være mange kroner at spare her :) http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c12_Babyschalen---Kindersitze.html Har selv denne 9-18 kilo, klare sig altid fremragende i test... 2050 dkk i tyskland + 56 kroner i fragt til danmark.. koster omkring 3000 i babysam.. http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c17_R-mer-Duo-plus-Isofix.html
Admin Besvaret March 19, 2009 Rapporter Besvaret March 19, 2009 Prøv at kigge på: www.satex.dk http:/www.motherschoice.dk
Admin Besvaret March 19, 2009 Rapporter Besvaret March 19, 2009 Forbrugerstyrelsen laver en udemærket bedømmelse af autostole. Nej egentlig ikke. For det første er det ADAC der laver bedømmelsen og for det andet er langt fra alle stole der er med.
hpn Besvaret March 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2009 vi har lige väret ude og köbe en Acta Graco :) Vi faldt over et tilbud hos Babyringen, og der var super god service!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu