Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvilke autostole kan I anbefale til en lille fyr på 1,5 år? Den vi har nu er ved at väre godt brugt, da den har väret i brug i 4-5 år. Og den må gerne ligge i den billige ende af 1000-kr skala'en. Vi har ikke lige 3000 kr til ny autostol. Er der ikke også noget om, hvor länge sådan en er "i god stand"? Jeg tänker mht plastic osv? Jeg synes, at jeg kan huske at have läst engang, at det kan blive "mört" og derfor ikke vil kunne klare en "krock".

Guest michaelbo
Besvaret

Forbrugerstyrelsen Forbrugerstyrelsen laver en udemærket bedømmelse af autostole. Regn med fra ny at en stol til dit barn koster ca 2500 dkr. Du kan også finde nogen brugt. sørg for at de er mærket med de rigtige godkendelser, idet ny regler trådte i kraft i 2008 i danmark. Spar nu ikke på en stol , husk at det er jeres guldklump i sætter i den, i skal nik få pengen hjem når den skal sælges. Ska, hilse og sige at vi lige har udskiftet 4 stk til større model, så det var -9000 Dkr. ikke sjovt.

Besvaret
Hvilke autostole kan I anbefale til en lille fyr på 1,5 år? Den vi har nu er ved at väre godt brugt, da den har väret i brug i 4-5 år. Og den må gerne ligge i den billige ende af 1000-kr skala'en. Vi har ikke lige 3000 kr til ny autostol. Er der ikke også noget om, hvor länge sådan en er "i god stand"? Jeg tänker mht plastic osv? Jeg synes, at jeg kan huske at have läst engang, at det kan blive "mört" og derfor ikke vil kunne klare en "krock".
Prøv at kigge på: www.satex.dk
Besvaret

Det er rigtig dumt at spare på en autostol, så hellere spare lidt andre steder. Find en bagudvendt det er sikrest. Evt brugt vi har lige solgt en fin en til 1200 sek. Vi tager altid div. test og køber den der har klaret sig bedst, man skal tænke lidt længere end købsprisen her...

Besvaret
Forbrugerstyrelsen laver en udemærket bedømmelse af autostole.
Nej egentlig ikke. For det første er det ADAC der laver bedømmelsen og for det andet er langt fra alle stole der er med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...