Rikke Rost Skrevet March 30, 2009 Rapporter Skrevet March 30, 2009 Der er kommet 3 mikroskopiske pletter i bagklappen på ML55'eren og de kommer indefra. Hvordan dækker en evt. rustgaranti og hvem henvender man sig til??? Til Mercedes selv eller til den forhandler man har købt bilen af??
Miriam Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Der er kommet 3 mikroskopiske pletter i bagklappen på ML55'eren og de kommer indefra. Hvordan dækker en evt. rustgaranti og hvem henvender man sig til??? Til Mercedes selv eller til den forhandler man har købt bilen af?? Hvor gammel er bilen ? og er sidste service lavet autoriseret ??
michael og carina Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Jeg havde lidt rust i bagklappen. Det blev lavet af Mercedes men kun pga der var fuldt aut servicebog. Min var også fra 02, og jeg havde 6 års rustgarati, så nåede lige og få det lavet inden den udløb
Miriam Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Du skal henvende dig til en forhandler så bedømmer de skaden. Men du ligger ikke så godt til da rost"garantien" ligger i det koncept som følger med når bilen er serviceret på aut. værksted. Det er dog noget man kan komme med igen, næste gang den blive serviceret. Hvis det også er en import, så kan det bliver endnu svære. Skal lige siges at det er 2 år siden jeg arbejdede der, så det kan jo være ændret siden...
michael og carina Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Lad vær og tage til Mercedes Malmö, de tager den sikkert ikke. Selvom min havde overholdt aut service ville de ikke tage den, da den var import, men Mercedes Lund tog den uden problemer
credde Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Jeg havde lidt rust i bagklappen. Det blev lavet af Mercedes men kun pga der var fuldt aut servicebog. Min var også fra 02' date=' og jeg havde 6 års rustgarati, så nåede lige og få det lavet inden den udløb[/quote'] Reklamerer Mercedes ikke med 30 års rustgaranti? 6 år er da ikke specielt lang garanti overhovedet...
Rikke Rost Besvaret March 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2009 Problemet er at det kommer indefra..... Så det er en defekt fra fabrikken. Har intet med service eller andet at gøre. Jeg kører op til Lund med den.
Miriam Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Problemet er at det kommer indefra..... Så det er en defekt fra fabrikken. Har intet med service eller andet at gøre. Jeg kører op til Lund med den. Nej, det kan godt være du syntes det, men lad os nu se hvad de siger !! Var det en import ?
Miriam Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Ja......... Tror desværre det bliver lidt svært, at få dækket alt om noget for dig !! :(
Rikke Rost Besvaret March 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2009 Sikkert mok Miriam. Men er alle Mercedes'r solgt i Sverige ikke import i sidste ende??? ;) Gør et forsøg, ellers køber jeg mig bare en ny klap.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu