Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Der er kommet 3 mikroskopiske pletter i bagklappen på ML55'eren og de kommer indefra. Hvordan dækker en evt. rustgaranti og hvem henvender man sig til??? Til Mercedes selv eller til den forhandler man har købt bilen af??

Besvaret
Der er kommet 3 mikroskopiske pletter i bagklappen på ML55'eren og de kommer indefra. Hvordan dækker en evt. rustgaranti og hvem henvender man sig til??? Til Mercedes selv eller til den forhandler man har købt bilen af??
Hvor gammel er bilen ? og er sidste service lavet autoriseret ??
Besvaret

Du skal henvende dig til en forhandler så bedømmer de skaden. Men du ligger ikke så godt til da rost"garantien" ligger i det koncept som følger med når bilen er serviceret på aut. værksted. Det er dog noget man kan komme med igen, næste gang den blive serviceret. Hvis det også er en import, så kan det bliver endnu svære. Skal lige siges at det er 2 år siden jeg arbejdede der, så det kan jo være ændret siden...

Besvaret
Jeg havde lidt rust i bagklappen. Det blev lavet af Mercedes men kun pga der var fuldt aut servicebog. Min var også fra 02' date=' og jeg havde 6 års rustgarati, så nåede lige og få det lavet inden den udløb[/quote'] Reklamerer Mercedes ikke med 30 års rustgaranti? 6 år er da ikke specielt lang garanti overhovedet...
Besvaret
Problemet er at det kommer indefra..... Så det er en defekt fra fabrikken. Har intet med service eller andet at gøre. Jeg kører op til Lund med den.
Nej, det kan godt være du syntes det, men lad os nu se hvad de siger !! Var det en import ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...