Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg skal købe et nyt digital-kamera. Det skal koste max. 2000 sek. Hvad for et skal jeg købe? :)
Et Canon Digital Ixus lyder som et godt bud, og hvis 2.000 SEK er maks vil jeg foreslå en model 860. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=213248 Jeg har lige selv købt en Canon Digital Ixus 980 og er meget tilfreds - men prisen på dette er lidt over det budget du har opstillet.
Besvaret
Et Canon Digital Ixus lyder som et godt bud' date=' og hvis 2.000 SEK er maks vil jeg foreslå en model 860. [url']http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=213248
Jeg har et Canon IXUS 860 IS (aka. Canon PowerShot SD870 IS i USA) og jeg er rigtig tilfreds med mit (købt for et år siden). Jeg læste og spurgte omkring inden jeg købte kamera (ville have et ultrakompakt digital kamera) og stort set alle anbefalede Canon IXUS 860 IS. Det helt specielle (gode) ved denne model er at den har en vidvinkel linse så man kan stå tættere på målet og stadig få det hele med.
Besvaret

Canon Ixus FTW! Men jeg vil også anbefale Panasonic's Lumix-modeller. Hvilken model det så skal være...tja - jeg ville læse lidt forskellige tests, og så bestemme mig. Desuden har TÆNK en stor test med lidt af hvert i, som ville kunne vejlede ganske godt. (Ja, det koster så lige en 50-krone for 10 dages adgang - men det er penge givet godt ud)

Guest michaelbo
Besvaret

Digitalkamera Je vil godt anbefale dig at købe et Panasonic Lumix DMC Lx3 . Jeg ved at det er lidt dyrere end hvad du har tænkt dig, men du får utroligt meget for pengene. Hvis der er en chance for at du kommer til at interessere dig for fotografering så er du godt kørende med et LX3. Det har en fantastisk lysstærk optik, og det kan tage billeder OGSå under ikke ideelle forhold. Canons kameraer tager gode billeder når der er lys nok, men når du bevæger dig op i iso 200/400 duer de ikke rigtig mere, det gør Lx3. Det har samtidigt nogle automatiske indstillinger der virker rigtigt godt, og det kan optage i RAW format. Kameraet er endvidere udstyret med blitz sko (Det ser godt nok tåbeligt ud når man monterer en blitz der er større end kameraet). Har købt et og det har betydet at mit analoge Contax RTS nu definitivt er havnet i glasmontren, fred være med det!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...