Don A Skrevet April 6, 2009 Rapporter Skrevet April 6, 2009 Nogen der køre atv'er?? Findes der steder hvor man ( hvis man har en ) må køre ud og spille tosset. Regner ikke med det er lovligt at køre i skoven og lege lidt og prøve kræfter..
jacobe Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Jeg ved ikke helt om det er helt lovligt... men mellem Staffanstorp og Sjöbo ligger et militært øvelsesområde kaldet Revinge. Der er åbent for offentligheden og bilkørsel er tilladt på grusvejene... men det er mere området generelt, som måske kunne være interessant at køre ATV. Prøv at kør derud og kig.
EBL Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Jeg ved ikke helt om det er helt lovligt... men mellem Staffanstorp og Sjöbo ligger et militært øvelsesområde kaldet Revinge. Der er åbent for offentligheden og bilkørsel er tilladt på grusvejene... men det er mere området generelt' date= som måske kunne være interessant at køre ATV. Prøv at kør derud og kig. I et dansk øvelsesterræn ville det i hvert fald ikke være lovligt, og tilmed også være farligt. Mit gæt er at det samme er tilfældet i Sverige, så det er vist bedst hvis du kan finde noget andet Don A....
Don A Besvaret April 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2009 Nu har jeg ikke en. Men de er sgu sjove, så ville lige se hvordan det så ud med at køre forskellige steder. Man kan jeg reg den til vej. Men offroad er lidt sjover
jacobe Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 I et dansk øvelsesterræn ville det i hvert fald ikke være lovligt' date=' og tilmed også være farligt.....[/quote'] Hvorfor farligt?
skallstorp Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Husk lige hvor mange der Husk lige hvor mange der stiller träskoene på dem hvert år!!
michael k Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Jeg ved ikke helt om det er helt lovligt... men mellem Staffanstorp og Sjöbo ligger et militært øvelsesområde kaldet Revinge. Der er åbent for offentligheden og bilkørsel er tilladt på grusvejene... men det er mere området generelt' date= som måske kunne være interessant at køre ATV. Prøv at kør derud og kig. det er ikke tilladt at köre bil eller mc i revinge bortset fra få grusveje som jacobe siger(hvor der kun er sjovt fordi man kan pisse alle ornitologerne af ved at köre der) men de sjove områder der må du ikke .. og vagten smider en väk hvis han kan/gider fange dig men mange gör det og dte er själdent man stöder på vagten... bare husk at bliver du taget der kan det i allervärste fald sikkert koste dig dit körekort .. og husk at passe på kampvognene min kammerat har haft et close call med en kampvogn der krydsede vejen lige foran ham i fuld fart og politiet träner ibland hunde derude... vejreg skidtet så er det en hel del sjovere at eje sådan en ellers er der masser af steder omkring vombsjön hvor man kan köre uforstyrret og politifrit .. det er bare mest skov men stadig hyggeligt
michael k Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Hvorfor farligt? kampvogne og andet der farer rundt derude + soldater der ligger gemt i gräs osv ... = farligt
michael k Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Husk lige hvor mange der stiller träskoene på dem hvert år!! på vejene dör der måske et par stykker men det er själdent det sker når folk körer i terrän og på baner
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu