Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey Hvem har i som leverandør på jeres TV for i kan se DR1 & TV2? jeg bruger selv comhem de har en analog pakke hvor begge kanaler er incl. Men kan det passe at man ikke kan få et digitalt abbonement som indeholder DR1 & TV2 uden man skal ha fat i en parabol, og er der nogle som kender en anden leverandør end comhem, som har DR1 & TV2 i en pakke. mvh A

Besvaret
Hey Hvem har i som leverandør på jeres TV for i kan se DR1 & TV2? jeg bruger selv comhem de har en analog pakke hvor begge kanaler er incl. Men kan det passe at man ikke kan få et digitalt abbonement som indeholder DR1 & TV2 uden man skal ha fat i en parabol, og er der nogle som kender en anden leverandør end comhem, som har DR1 & TV2 i en pakke. mvh A
Jeg tror det var jakriborg der nævnte http://www.perspektivbredband.se/ som både er leveringsdygtige i bredbånd og digital tv (med ovennævnte kanaler i udbudet)... Jeg har ikke personlig erfaring med dem, men overvejer selv at skifte, når mit Boxer abonnement løber ud. Jasper
Besvaret
Det har jo været diskuteret til hudløshed herinde.. Kan du ikke bare hente signalet med en digital jordantenne? Det kan vi altså her, og vi bor laaangt forbi Lund... ;)
Har prøvet med en antenne, men da vi bor tæt på SVT så er der for mange forstyrrelser i luften til signalet er godt nok.
Besvaret

Har Canal Digital, kabel. De har DR1 og TV2 med i deres Malmø pakke. Man kan enten vælge total pakken, eller favoritpakken hvor man kan vælge de to kanaler.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...