Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa, er der nogen der kender et billgt distribution firma som jeg kan bruge med hensyn til sende af små pakker..postdanmark vil ha 75kr pr sending...det er rimmelig dyrt.. nogen der har erfaring på dette område..

Besvaret
hejsa, er der nogen der kender et billgt distribution firma som jeg kan bruge med hensyn til sende af små pakker..postdanmark vil ha 75kr pr sending...det er rimmelig dyrt.. nogen der har erfaring på dette område..
GLS er et meget godt alternativ. De har pakkeshops i alle Blockbuster forretninger og andre steder også. Se mere på deres hjemmeside www.gls.dk Man betaler for størrelsen af pakken, ikke vægten. Jeg slap 38 kr for en pakke der ville have kostet 75 med PostDK. /Jolin
  • 2 weeks later...
Besvaret
GLS er et meget godt alternativ. De har pakkeshops i alle Blockbuster forretninger og andre steder også. Se mere på deres hjemmeside www.gls.dk Man betaler for størrelsen af pakken, ikke vægten. Jeg slap 38 kr for en pakke der ville have kostet 75 med PostDK. /Jolin
Problemet er at de skal indleveres i Taastrup!! Og kunderne får ikke varene ud til deres privatadresse. Specielt irreterende for jyske kunder!!
Besvaret
Problemet er at de skal indleveres i Taastrup!! Og kunderne får ikke varene ud til deres privatadresse. Specielt irreterende for jyske kunder!!
What? Pakkerne kan indleveres i Blokckbuster-butikker og udvalgte coop-butikker, tankstationer og døgnkiosker. Jeg er faktisk lidt usikker på om pakken bliver delt ud på privat-adressen, men den kan i hvert fald hentes på den nærmeste pakkeshop. Og ja, bor man på bøhlandet kan det godt være der er 30+ km til nærmeste pakkeshop. Sådan er det vel også med posthusene efterhånden? Netop derfor bliver næsten alle posthusene nu også integreret med supermarkeder. GLS pakkeshops er jo samme koncept.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...