willkat Skrevet April 8, 2009 Rapporter Skrevet April 8, 2009 Hej Jeg har en søn på ungefar 5 måneder og kunne virkelig godt tænke mig at komme i kontakt med andre der har børn i nogenlunde samme alder. Jeg er på barsel og skal være det længe endnu, så dagene kan sommetider godt blive lidt lange :)
Gio Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Hej Jeg har en søn på ungefar 5 måneder og kunne virkelig godt tænke mig at komme i kontakt med andre der har børn i nogenlunde samme alder. Jeg er på barsel og skal være det længe endnu, så dagene kan sommetider godt blive lidt lange :)Var öppen förskola ikke en mulighed? Mener dog ikke der er en sådan i Oxie - men mon ikke der er at hitte i nærheden?
Laugaard Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Hej! Sidder selv i samme situation min søn er dog snart 9 måneder. Har prøvet at se om jeg kunne finde oppna förskolar, men finder ikke rigtig noget... Hilsen Laugaard
Gio Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Hej! Sidder selv i samme situation min søn er dog snart 9 måneder. Har prøvet at se om jeg kunne finde oppna förskolar, men finder ikke rigtig noget... Hilsen Laugaardhttp://www.malmo.se/special/sok.4.33aee30d103b8f15916800099.html?query=%C3%B6ppen+f%C3%B6rskola - og så håber jeg linket fungerer, og ikke timer' ud :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu