lovebuine Skrevet April 13, 2009 Rapporter Skrevet April 13, 2009 jeg lader efter et pci usb kort og jeg kender kun Kjell & company, men de tager 199,- for sådan et, er lige i overkanten, er der nogen der kender comp forretninger i malmø evt med et link så jeg kan checke online. eller måske jeg er så heldig at nogen ligger inde med sådan et kort?
BS Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 jeg lader efter et pci usb kort og jeg kender kun Kjell & company' date=' men de tager 199,- for sådan et, er lige i overkanten, er der nogen der kender comp forretninger i malmø evt med et link så jeg kan checke online. eller måske jeg er så heldig at nogen ligger inde med sådan et kort?[/quote'] Jeg har et liggende derhjemme jeg ikke bruger (99% sikker) Det kan vi godt handle for et par flasker cola. Kan dog ikke huske om det er usb1 eller 2. Ellers ligger JMW data overfor Mobilia, lige ved Nordea og Hifi-klubben.
Gio Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 Godtnok af ældre dato, men... http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=1396
lovebuine Besvaret April 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2009 Jeg har et liggende derhjemme jeg ikke bruger (99% sikker) Det kan vi godt handle for et par flasker cola. Kan dog ikke huske om det er usb1 eller 2. Ellers ligger JMW data overfor Mobilia, lige ved Nordea og Hifi-klubben. hvor mange porte er der? kan du ik lige google det? eller skrive model nummer? fordi det skal være usb 2.0, nå ja JMW data den havde jeg glemt.
credde Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 www.net2world.se plejer at være ganske fine! Ligger på Nobelvägen 111 i Malmö. De har også en butik i Trelleborg.
TDC Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 De er lukket......:( Lidt OT. går udfra i snakker om JMEdata og ikke JMW - de lykkes at købe sig fri at datorbutikkens konkurs. Så de lever i bedste velgående - samme lokaler samme personale. Men ville nok ikke betale alt for meget forud :)
BS Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 hvor mange porte er der? kan du ik lige google det? eller skrive model nummer? fordi det skal være usb 2.0' date=' nå ja JMW data den havde jeg glemt.[/quote'] Nu har jeg fået set efter. Det er IKKE til PCI men til at koble direkte på bundkortet. De fleste bundkort har mulighed for at koble usb på fronten til og extra usb og kom ik her. Ofte er der en del extra USB stik i bundkortet. Det er 2 porte på og det er dit for 2x2L coca cola. Det er USB 2.
lovebuine Besvaret April 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2009 Nu har jeg fået set efter. Det er IKKE til PCI men til at koble direkte på bundkortet. De fleste bundkort har mulighed for at koble usb på fronten til og extra usb og kom ik her. Ofte er der en del extra USB stik i bundkortet. Det er 2 porte på og det er dit for 2x2L coca cola. Det er USB 2. jeg tror ikke det vil virke så, mit problem er at mine usb porte i min pc er døde, alle sammen og de er den del af bundkortet, men pga jeg ik vil skifte mit bundkort, så skal jeg have et pci usb kort. jeg kan ik lige finde nogle extra usb stik på bundkortet, det er også et ældre et jeg har.
Gio Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 jeg tror ikke det vil virke så' date=' mit problem er at mine usb porte i min pc er døde, alle sammen og de er den del af bundkortet, men pga jeg ik vil skifte mit bundkort, så skal jeg have et pci usb kort. jeg kan ik lige finde nogle extra usb stik på bundkortet, det er også et ældre et jeg har.[/quote']Er USB det eneste der ikke virker på dit bundkort? Kunne jo tænkes du bare har fået slået det fra i BIOS :D
lovebuine Besvaret April 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2009 Er USB det eneste der ikke virker på dit bundkort? Kunne jo tænkes du bare har fået slået det fra i BIOS :D ja det er det eneste, har prøvet alt, er ik bios og det er ik windows, jeg har google mit bundkort også og rigtig mange har det samme problem og hvis man ik vil ofre et nyt bundkort, ja så skal man have et pci usb kort.
windsor Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 Hej Lovebuine Jeg har et et pci card med 4 usb 2.0 liggende i æske og det hele, smid mig en PM hvis du er interresert. Mvh Tonny
Gio Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 ja det er det eneste' date=' har prøvet alt, er ik bios og det er ik windows, jeg har google mit bundkort også og rigtig mange har det samme problem[/quote']Ok - point taken.
briped Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 ja det er det eneste' date=' har prøvet alt, er ik bios og det er ik windows, jeg har google mit bundkort også og rigtig mange har det samme problem og hvis man ik vil ofre et nyt bundkort, ja så skal man have et pci usb kort.[/quote']Hvis der er garanti på lortet så kontakt forhandleren og få det byttet :)
lovebuine Besvaret April 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2009 bundkortet er 5år gammel, så den er sgu nok røget sig en tur lol
Recommended Posts