Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Der er ingen af dem der udstråler noget seriøsitet...... Er produktet kvalitet, så skal siden også udstråle det. Ellers hænger side og produkt ikke sammen. Og den fornemmelse skal kunderne ikke få...For så sælger produktet ikke.

Besvaret

Slime.nu da den er mindst "90'er agtig" og mest overskuelig. Vil nemlig give Brian, ehhhhh, Rikke ret. Ingen af dem er særlig "wow" - især ikke i disse dage hvor det koster under $100 på templatemonster.com at købe et layout der er langt langt bedre og mere moderne end de 3 valg vi har. Sorry /Thomas

Besvaret
Det ligner lidt noget der er flækket sammen i frontpage - og det er vist ovre den tid hvor det var smart...
Hvad for noget af det ? Min er lavet i Dreamweaver og Photoshop.
Besvaret
Det ligner lidt noget der er flækket sammen i frontpage - og det er vist ovre den tid hvor det var smart...
Jeg er desværre enig, der er i hvert fald ingen x-faktor i nogen af de sider... Personligt hvis jeg skulle lave en hjemmeside til det produkt, så ville jeg nok, i stedet for den elendige video der er på, så lave en grafisk fremvisning a la tegneseriestil i hvordan det virker.... Sådan frame for frame i noget lækkert enkelt 3D grafik... Ikke med hverken billeder eller video, selvom det klart er det letteste... Enkel tekst der ved mouse-over skifter farve osv er max nitte... Så hellere en hel veldesignet knap integreret i sidedesignet....
Besvaret
Jeg er desværre enig, der er i hvert fald ingen x-faktor i nogen af de sider... Personligt hvis jeg skulle lave en hjemmeside til det produkt, så ville jeg nok, i stedet for den elendige video der er på, så lave en grafisk fremvisning a la tegneseriestil i hvordan det virker.... Sådan frame for frame i noget lækkert enkelt 3D grafik... Ikke med hverken billeder eller video, selvom det klart er det letteste... Enkel tekst der ved mouse-over skifter farve osv er max nitte... Så hellere en hel veldesignet knap integreret i sidedesignet....
Ja det må jeg også tilslutte mig.. tiden er ved at løbe lidt af hjemmeside programmer, tror jeg .. du kan overveje at bruge wordpress og bruge nogle af de mange fantastiske themes der er der, som gør tingene glat og dynamiske..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...