slagteren Besvaret April 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 16, 2009 det kan godt være i har ret i det med bmw m5.eren hvis jeg så skulle grave flere penge op istedet på at bruge dem på den jeg har nu hvad så med den til 70000 rent på blocket nylakeret og pæn ser den ud...
dkrath Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 Hvis du skal pendle, så synes jeg du skal finde noget andet end en E34 M5... den er simpelthent for upålidelig til det formål!
slagteren Besvaret April 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 16, 2009 jamen så må jeg jo beholde min dejlige 525 indtil mit hus er helt færdigt så kan man jo mske købe sig en næsten ny m5 hvis konen giver lov:lol:
dkrath Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 jamen så må jeg jo beholde min dejlige 525 indtil mit hus er helt færdigt så kan man jo mske købe sig en næsten ny m5 hvis konen giver lov:lol: Hvis pengene er til det, så er det bestemt en fed bil! At pendle i den kan dog være en dyr fornøjelse..... :P
drez27 Besvaret April 16, 2009 Rapporter Besvaret April 16, 2009 ved du hvad slagter.... jeg tar hatten af for at du opfylder en drenge-drøm.. hvis du derimod vælger m5´ern så kom lige forbi for så skal vi udd og køre sidelæns... ved at det os er mulig i din 525.. havde en ung ansat her fra sverige han kørte både sidelæns i rundkørsler og ved afkørsler til motorvej... så en klart tommelfinger op ad´ for manden der værdsætter køreglæde frem for fornuft....:th2:
slagteren Besvaret April 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2009 haha jeg må tænke lidt over det.. det sker også jeg tager den lidt sidelæns en gang i mellem når vejen er til det og vejret **GG**
biz Besvaret April 17, 2009 Rapporter Besvaret April 17, 2009 Hvis du skal pendle' date=' så synes jeg du skal finde noget andet end en E34 M5... den er simpelthent for upålidelig til det formål![/quote'] Så hellere en Alpina E34 B10! http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=111924255&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1993-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 Savle savle..
slagteren Besvaret April 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2009 Biz det er jo med atomatgear det er sku ikke sjovt... tror jeg må kigge lidt på min gamle 525 og se hvad den siger til mig ellers bliver jeg nok nødtil at kigge på den m5 på blocket til 70000 kr sek...;@
michael k Besvaret April 17, 2009 Rapporter Besvaret April 17, 2009 Biz det er jo med atomatgear det er sku ikke sjovt... tror jeg må kigge lidt på min gamle 525 og se hvad den siger til mig ellers bliver jeg nok nødtil at kigge på den m5 på blocket til 70000 kr sek...;@ så har du ikke prövet en b10 med automatgear eller noget andet godt med automatgear .. min kammerat har en gammel ghibliII med automat .. og der er ikke meget der hänger på
slagteren Besvaret April 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2009 Det er meget muligt på en lige strækning at den rykker godt afsted men man kan lave mange ting med en bmw og med automatgear kan du bare kigge på sidelinen med din bmw...hvis man skal lege lidt om vinteren eller andre små triks skal det være manuel ;) før det bliver rigtig sjovt. men flot er den
dkrath Besvaret April 17, 2009 Rapporter Besvaret April 17, 2009 Held og lykke med at pendle i en E34 M5 eller Alpina. Fede biler dog.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu