Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

det kan godt være i har ret i det med bmw m5.eren hvis jeg så skulle grave flere penge op istedet på at bruge dem på den jeg har nu hvad så med den til 70000 rent på blocket nylakeret og pæn ser den ud...

Besvaret
jamen så må jeg jo beholde min dejlige 525 indtil mit hus er helt færdigt så kan man jo mske købe sig en næsten ny m5 hvis konen giver lov:lol:
Hvis pengene er til det, så er det bestemt en fed bil! At pendle i den kan dog være en dyr fornøjelse..... :P
Besvaret

ved du hvad slagter.... jeg tar hatten af for at du opfylder en drenge-drøm.. hvis du derimod vælger m5´ern så kom lige forbi for så skal vi udd og køre sidelæns... ved at det os er mulig i din 525.. havde en ung ansat her fra sverige han kørte både sidelæns i rundkørsler og ved afkørsler til motorvej... så en klart tommelfinger op ad´ for manden der værdsætter køreglæde frem for fornuft....:th2:

Besvaret

Biz det er jo med atomatgear det er sku ikke sjovt... tror jeg må kigge lidt på min gamle 525 og se hvad den siger til mig ellers bliver jeg nok nødtil at kigge på den m5 på blocket til 70000 kr sek...;@

Besvaret
Biz det er jo med atomatgear det er sku ikke sjovt... tror jeg må kigge lidt på min gamle 525 og se hvad den siger til mig ellers bliver jeg nok nødtil at kigge på den m5 på blocket til 70000 kr sek...;@
så har du ikke prövet en b10 med automatgear eller noget andet godt med automatgear .. min kammerat har en gammel ghibliII med automat .. og der er ikke meget der hänger på
Besvaret

Det er meget muligt på en lige strækning at den rykker godt afsted men man kan lave mange ting med en bmw og med automatgear kan du bare kigge på sidelinen med din bmw...hvis man skal lege lidt om vinteren eller andre små triks skal det være manuel ;) før det bliver rigtig sjovt. men flot er den

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...