Marraffay Skrevet April 19, 2009 Rapporter Skrevet April 19, 2009 Hej Alle Jeg overvejer at smutte en weekend til Stockholm engang i Maj. Kan det virkelig passe at det ikke kan gøres billigere end nedenstående når man gerne vil afsted lad os sige d. 30/5 om morgenen og tilbage igen d. 01/06 of eftermiddagen? Er der mon nogen af jer der har taget turen før med enten fly eller tog? Bil og bus tager simpelthen forlang tid, derfor har jeg ligesom udelukket det... Gode råd og tips modtages med kyshånd! Mina val Malmö C - Stockholm C lördag 30 maj, 08:14 - 12:39 1 resenär 2 klass 517 SEK Sittplats Ingår Stockholm C - Malmö C måndag 01 juni, 17:40 - 21:55 1 resenär 2 klass 481 SEK Sittplats Ingår Att betala: 998 SEK og at en tur med SAS løber op i: Totalpris for rejsen København - Stockholm (Arlanda) Voksen 532 Stockholm (Arlanda) - København Voksen 505 Salgstillæg 50 DKK Totalpris 1 087 DKK Totalsummen indeholder:: Afgifter og brændstoftillæg 467
Homer Besvaret April 19, 2009 Rapporter Besvaret April 19, 2009 Malmö Aviaton (Malmö-Stockholm/Bromma) kan klare det for 993 SEK hvis du kan vente til at rejse derop til kl. 12.55 den 30/5
Marraffay Besvaret April 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2009 Nice, den tjekker jeg lige ud :)
Martin_M Besvaret April 19, 2009 Rapporter Besvaret April 19, 2009 Hvad hvis du bestiller billetten gennem DSB? Mener også de har fornuftige priser...
Homer Besvaret April 19, 2009 Rapporter Besvaret April 19, 2009 Hvem F***** gider at tage toget til Stockholm, hvis man kan flyve frem og tilbage for mindre end 700 DKK? Om jeg så fik togturen gratis, tog jeg hellere flyet! :)
bananas Besvaret April 19, 2009 Rapporter Besvaret April 19, 2009 Har du tjekket Cimber Sterling ? I gamle dage plejede Sterling at være billigst, men så gik deres Islandske ejer jo konk, så nu kan det være at der er kommet andre boller på suppen efter at Cimber har købt dem.
Marraffay Besvaret April 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2009 DSB har jeg dog ikke tjekket endnu, gik udfra at det nok hverken kunne være billigere eller hurtigere. Homer, selvom flytiden er kortere end med toget, er der jo også vente tid med check-in og alt det pjat der. Så hvis en togbillet koster det halve, får man jo også rig mulighed for at nyde udsigten på vej derop :)
Solsikke80 Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Hvem F***** gider at tage toget til Stockholm' date=' hvis man kan flyve frem og tilbage for mindre end 700 DKK? Om jeg så fik togturen gratis, tog jeg hellere flyet! :)[/quote'] Vi kørte med toget sidste sommer. Betalte 700 sek i alt, to personer, 1. klasse. Det var billigt og godt og man ankommer jo med toget midt inde i centrum af Stockholm og slipper for at det bøvl i lufthavnen med kø og bagage osv. Jeg vil klart foretrække toget (hvis jeg kan få billige billetter på 1. klasse) :th2:
Solsikke80 Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Man finder de billige billetter til toget ved at bestille ca 90 dage før afgang :D
Sune Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Man finder de billige billetter til toget ved at bestille ca 90 dage før afgang :D Eller ved at vente til dagen før og købe dem her http://www.tradera.com/category/category.aspx?catid=3401&sort=32#results
Marraffay Besvaret April 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2009 Eller ved at vente til dagen før og købe dem her http://www.tradera.com/category/category.aspx?catid=3401&sort=32#results Har godt luret lidt på Tradere, men hvor stor er sandsynligheden for at man kan gafle 2 billetter dagen inden? Har du erfaring med det?
BS Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Hej Alle Jeg overvejer at smutte en weekend til Stockholm engang i Maj. Kan det virkelig passe at det ikke kan gøres billigere end nedenstående når man gerne vil afsted lad os sige d. 30/5 om morgenen og tilbage igen d. 01/06 of eftermiddagen? Er der mon nogen af jer der har taget turen før med enten fly eller tog? Bil og bus tager simpelthen forlang tid, derfor har jeg ligesom udelukket det... Gode råd og tips modtages med kyshånd! og at en tur med SAS løber op i: Din rejsetid med hurtig toget derop bliver omkring lige så lang som med flyveren hvis du regner tid til centrum. Du skal lige huske du skal tjekke ind ca 1½ time før afgang i k astrup. Der går tid med at få baggage i ARN. Du skal ned og have enten tog eller bus ind til Stockholm. Sidst jeg tog turen var med sterling hvor vi så lige fik 4 extra timer i ARN pga forsinkelser.
vero Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Gå inn på norwegian.com Gå inn på www.norwegian.com De kan gjøre det for 908 Dkk fra København. Mvh V
Homer Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Gå inn på www.norwegian.com De kan gjøre det for 908 Dkk fra København. Mvh V De flyver så bare ikke lige til Stockholm om lørdagen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu