Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har købt sommerdæk på fælge, og de skal sendes pr. efterkrav med Bussgods til terminalen i Malmö. De er formentlig fremme sidst på ugen. Fedt og billigt med Bussgods :thumbup: Mit spørgsmål er, til dem der reelt har prøvet dette:tongue2:, om man kan betale med kort, eller om efterkravsbeløbet skal falde kontant?

Besvaret
Jeg hentede en større pakke (hundebur til bilen) hos dem for et halvt år siden' date=' og der betalte jeg med visakort ved afhentning, så det kan du godt :th2:[/quote'] Takker. Det var svaret jeg manglede :D
Besvaret
Jeg hentede en større pakke (hundebur til bilen) hos dem for et halvt år siden' date=' og der betalte jeg med visakort ved afhentning, så det kan du godt :th2:[/quote'] Man var ellers ikke blevet overrasket hvis de IKKE tog kort. Desværre mange steder de ikke tager kort herovre. :(
Besvaret
Man var ellers ikke blevet overrasket hvis de IKKE tog kort. Desværre mange steder de ikke tager kort herovre. :(
Spørgsmålet er særligt aktuelt fordi deres 'station' i Ystad slet ikke modtager efterkravsbetaling. Så hvis nogen vil sende via Bussgods med min adresse som modtager, så går pakken til Ystad, som altså ikke kan modtage betaling, og derfor afviser Bussgods at afsende.:rolleye: Med andre ord, så er deres efterkravsordning ikke heeelt lydefri. Så jeg tænkte det skal lige passe at de forventer jeg møder op med ca. 11.000 sek i cash for at få min pakke :sick: Derfor fedt at vide de tager visa :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...