hrhansen Skrevet April 21, 2009 Rapporter Skrevet April 21, 2009 Nogle der har erfaring med det.... kan forstå det er lidt dyrere end jordvarme.... men ikke ødelægger haven.....
credde Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Nogle der har erfaring med det.... kan forstå det er lidt dyrere end jordvarme.... men ikke ødelægger haven..... Har ingen erfaring, men tænkte at den her side (fundet på google) kunne være en lille hjælp: http://www.bergvarme.energi-och-el.se/
hrhansen Besvaret April 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2009 have Var det ikke ligemeget med haven? jooo - men det er jo altid godt at undersøge flere muligheder.....:th2:
Martin_M Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Der er vist ikke så meget "berg" at bore i i skåne... Det var den besked jeg fik fra IVT da jeg forespurgte for ca. 2 år siden...
Breznew Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Der er vist ikke så meget "berg" at bore i i skåne... Det var den besked jeg fik fra IVT da jeg forespurgte for ca. 2 år siden... heh de har da ellers lavet det her, men man har vel et standpunkt til man får et nyt :) hansen det virker fint, det var inst. da jeg købte huset her, men sørg for at få skitet til lavenergi pumper (hvis det er nyt er det sikkert med, da det så sikkert bliver/er svanemærket) men ja minimalt hvad det bliver most i haven og man så ikke kan plante træer i forhold til jordvarme..
Martin_M Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Hehe, måske det bare var Malmø... Kan ikke præcist huske det. Mener bare de spurgte efter hvor jeg boede, og derefter sagde, at der ikke var noget berg at bore i :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu