Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det drejer sig om hele kåben der skal males' date=' farven er ikke det vigtigste.[/quote'] Hvad er så det vigtigste ? Jeg har fået malet 2 sæt kåber til min racer og det er ikke verdens bedste lakering.... Men, mon ikke jeg alligevel får ridset dem i løbet af sæsonen ? :D
Besvaret

Er ligeglad om det er sort, rød eller grøn med stjerner på. Mc skal bare sælges videre. Det vigtigste er at det skal være "orange" og en ordentlig kvalitet. Skal ikke ligne et eller andet hjemmemalet....

Besvaret
Er ligeglad om det er sort, rød eller grøn med stjerner på. Mc skal bare sælges videre. Det vigtigste er at det skal være "orange" og en ordentlig kvalitet. Skal ikke ligne et eller andet hjemmemalet....
Sjovt... Min er orange... på alle leder og kanter :D Ude ved Mediamarkt ligger der en industrilakere... Annelöv Industrilak ??? Noget i den stil, ihvertfald... det står med neonfarver på deres STORE facade... Ta' en smut derud... de er til at snakke med. Og, vælg nu en farve du kan sælge... F.eks. neonbrun :D
Besvaret
Ellers kender jeg en på Amager' date=' som malede min Aprilia RSV for et par tusinde. Jeg kom selv med kåben. Jeg ved, at han maler for et par HD værksteder i KBH samt Ducati. Og gør det ret godt[/quote'] Lyder som en jeg kan bruge, har du et tlf eller lign ? skriv evt. en pm.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...