PJKB Skrevet April 28, 2009 Rapporter Skrevet April 28, 2009 Hej! Er der hold i at BMW generalt har store problemer med turboer der går i stykker på nyere dielsler, ex 530/535d??? Er der noget at gøre hvis garantien ikke gælder længere? (goodwill)
larscph Besvaret April 28, 2009 Rapporter Besvaret April 28, 2009 hmm.. Det har jeg ikke hørt om skulle være tilfældet... Hvor har du set henne, at der skulle være problemer? I den halvgamle diesel jeg havde (530d fra 2002) havde turboen kørt 250.000 km uden problemer da jeg solgte den.
Rikke Rost Besvaret April 28, 2009 Rapporter Besvaret April 28, 2009 Alle turbobiler har problemer med turboerne....:) En turbolader holder normalt ikke mere end 100.000km. Folk der påstår andet, ville få et chock hvis de fik en ny en på. De bliver slidte i lejerne og de skal køres på en speciel måde for at optimere livslængden. Jo flere lange ture du kører, jo bedre. Og du må ikke bruge meget tynde olier, da de knækker i filmen under de kraftige påvirkninger...
GoldMan Besvaret April 28, 2009 Rapporter Besvaret April 28, 2009 Hej! Er der hold i at BMW generalt har store problemer med turboer der går i stykker på nyere dielsler, ex 530/535d??? Er der noget at gøre hvis garantien ikke gælder længere? (goodwill) Emnet har været oppe et par gange kan jeg huske hvor der præcis bliver nævnt noget med 530 Diesel eller var det 535 Diesel som er produceret efter 2004
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu