Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Er du sikker på at det er fartkontrol? Det virkede mere som sådan en told razzia ting... Men jeg blev ikke stoppet, så kan ikke sige det helt hundrede... Det virkede dog som om de var ved at splitte folks biler ad....

Besvaret
Jeg har ikke selv kørt fordi - jeg fik blot at vide af en kammerat, at de bl.a. stod inde i kradtet og skød med en laser... Så synes blot jeg ville give advarslen videre...
Det er også helt perfekt. Da jeg kom forbi, "skød" de ikke nogen - men de stoppede en Guds velsignelse af biler. Der var en milliard betjente og politibiler...
Besvaret
Det er også helt perfekt. Da jeg kom forbi, "skød" de ikke nogen - men de stoppede en Guds velsignelse af biler. Der var en milliard betjente og politibiler...
Jep samme her, altid godt med sådan info. De "skød" heller ikke da jeg kom over, men der holder en motorcykle før nlæget og var klar til et eller andet.
Besvaret

heh tror jeg har været heldig - der var intet da jeg kørte igennem kl. 17.40 ca. Men jeg var ved at overhale en varevogn fra polisen - den så jeg dog i tide lige efter bet.anlægget :D

Besvaret
Det var en spritrazzia - Jeg var inde og blæse i trompeten:)
Der står en milliard strømmere der igen idag...
  • 3 months later...
Besvaret

Efter at have brugt søgefunktionen til jeg var blå i hovedet, besluttede jeg mig for, at dette var den mest passende tråd at poste i ;) På vej hjem idag bemærkede jeg, at der var kamera installation igang ved samtlige bomme (mod Sverige) :scared: Har I hørt noget om dette tiltag, og evt. hvornår de aktiveres? Hälsningar Vicksen

Besvaret
Efter at have brugt søgefunktionen til jeg var blå i hovedet, besluttede jeg mig for, at dette var den mest passende tråd at poste i ;) På vej hjem idag bemærkede jeg, at der var kamera installation igang ved samtlige bomme (mod Sverige) :scared: Har I hørt noget om dette tiltag, og evt. hvornår de aktiveres? Hälsningar Vicksen
Øh de har altid været der, der var vel bare service på dem. Det er dem der tager billeder af alle der kører igennem, så de kan tjekke om nummerpladerne passer med den bizzen er registreret på... Og evt. hvis din bizz er stjålet kan de finde billedet af den bil der kørte igenne med den...
Besvaret
Øh de har altid været der, der var vel bare service på dem. Det er dem der tager billeder af alle der kører igennem, så de kan tjekke om nummerpladerne passer med den bizzen er registreret på... Og evt. hvis din bizz er stjålet kan de finde billedet af den bil der kørte igenne med den...
Øøøøøøøh NÅ :flov: Så må jeg vist hellere til, at frekventere en optiker - har ALDRIG set dem før - mod Sverige - og har efterhånden passeret - næsten - dagligt i seks år. Jeg må tilskrive det frustrationen over bumpene. Eller noget. Jeg holder lige fri fra at poste indlæg til min opmærksomhed er blevet skærpet :lol: Piiiiiinligt :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...