Sune Besvaret March 30, 2010 Rapporter Besvaret March 30, 2010 Jeg går og drømmer om at opgradere, så jeg har en Logitech Harmony der er ca. 1 år gammel, som du kan købe for 650 DKK.
thenicegirl Besvaret March 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2010 Interesseret! Jeg går og drømmer om at opgradere' date=' så jeg har en Logitech Harmony der er ca. 1 år gammel, som du kan købe for 650 DKK. Hey Sune. Jeg er måske interesseret i at købe Logitech'en, men har først tre spørgsmål. 1. Hvorfor vil du af med 885'eren - kun pga. opgradering eller? 2. Hvordan er knapperne? 3. Kan vi mødes, så jeg kan prøve at mærke knapperne? Vi skrives, eventuelt via PM. Tak for dit tilbud skal du i hvert fald have :) With love, Lise.
Marraffay Besvaret September 7, 2010 Rapporter Besvaret September 7, 2010 Så er det blevet min tur til at afskaffe fjernbetjeningshelvedet herhjemme. Er det stadig Logitech der regerer på markedet? Og hvad er forskellen på de forskellige modeller egentlig udover design og str?
lorup Besvaret September 7, 2010 Rapporter Besvaret September 7, 2010 Så er det blevet min tur til at afskaffe fjernbetjeningshelvedet herhjemme. Er det stadig Logitech der regerer på markedet? Og hvad er forskellen på de forskellige modeller egentlig udover design og str? Jeg har for kort tid siden købt en Logitech Harmony 300i. Det er vist deres entry model,men stadig væk ALLE pengene værd. Den virker solid, har god rækkevidde, funktionalitet og er nem at kode og bruge. http://www.logitech.com/da-dk/remotes/universal-remotes/devices/6812 Thumbs up herfra /Søren
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu