Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Bare du er klar over, at der er forskel på at læse på papir og en skærm - her tænker jeg på den måde dine øjne belastes. Personligt kan jeg ikke holde ud at skulle læse en bog f.eks på en skærm - mine øjne slapper ikke nok af simpelthen, til at kunne hen give mig i teksten. Lydbånd er også en god ide, til toget f.eks ?

Besvaret
Bare du er klar over, at der er forskel på at læse på papir og en skærm - her tænker jeg på den måde dine øjne belastes. Personligt kan jeg ikke holde ud at skulle læse en bog f.eks på en skærm - mine øjne slapper ikke nok af simpelthen, til at kunne hen give mig i teksten. Lydbånd er også en god ide, til toget f.eks ?
Til dagligt læser jeg (eller burde i hvert fald :D) videnskablige artikler til brug i mit eksamensprojekt, og har gjort det hele uddannelsen igennem, så dette er jeg helt med på :) Kindle er dog baset på E-papir som BURDE havde egenskaber tættere på papir end LED/LCD skærme. Men det er klart en af de ting jeg ville spørge en evt. bruger af kindle om =) PS: Lydbog er en god ide, men det var ikke det tråden handler om :D Jeg kan ikke koncentere mig om lydbogen som udgangspunkt. Plus jeg synes de fylder for meget, og det er ikke altid jeg er enig med valget af oplæser :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...