Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal have sat anhængertræk på min bil og hørte hvad det kostede originalt (hos Citroen): Fast koster: 8429 og aftageligt koster 9897. Jeg syntes det lyder rigtig dyrt. Nogen alternativer? Jeg mener i Tyskland er det det halve men det er jo også en lang tur.

Besvaret

Det er formentlig en nyere bil og der kan årsagen være. På Audi bla ved jeg det koster omkring 10k(se) at få sat aftageligt træk på hos Audi. Det er pga kabelsættet til CAN-bus der alene koster omkring 3000kr. Så det er nok ikke helt ved siden af med den pris selvom det er mange penge.

Besvaret
Jeg skal have sat anhængertræk på min bil og hørte hvad det kostede originalt (hos Citroen): Fast koster: 8429 og aftageligt koster 9897. Jeg syntes det lyder rigtig dyrt. Nogen alternativer? Jeg mener i Tyskland er det det halve men det er jo også en lang tur.
Oppe ved helsingborg er der et værksted der stort set ikke laver andet end træk på biler. jeg gav 4000 sek. for fast træk på min a4 for 2 år siden... Skal se om jeg kan finde nummeret igen... Når jeg kommer hjem fra Ferie:laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...