Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Tæl nu til ti, for pokker! Vi gider ikke det sprog herinde. Fat det nu! Som skrevet tidligere, så har jeg talt med Lise - og hun er klar over at det ikke er velset. Hun er også blevet gjort opmærksom på følgerne, hvis hun ikke modererer sit sprogbrug i fremtiden. Præcis som det gælder for andre. Man kan sagtens understrege sin harme uden direkte brug af latrinære udtryk.
jeg fik da ingen advarsel ? jeg fik bare et ban .. hvorfor gälder det ikke for alle... jeg har aldrig skrevet F*** DIG til nogen og ville da kategorisere det som langt värre sprog end at fortälle folk de tränger til et knald... eller noget andet jeg har skrevet hvorfor er der så meget forskel på folk herinde jesper? du sidder endda og gir mig ret i at den person jeg havde et kontrovers med var helt väk og ligeså grov som jeg men det får stadig ingen konsekvenser for vedkommende .. du välger derimod at banne den part som bare svarer på tiltale.. jeg synes du gör et ok stykke arbejde som moderator her generelt .. her er ikke meget spam og andet crap .. men den måde du forskelsbehandler på og selv träder over dine egne gränser gör bare at der er fler og fler der ikke retter sig efter dine anvisninger da de blir sväre at tage seriöst og der burde det jo ikke bäre hen og jeg ved ikke om du ikke selv kan se det eller bare benägter det af princip men JO du forskelsbehandler i höj grad og regler bör vel gälde på lige fod for alle... eller? det holder jo ikke at banne folk uden advarsel for dernäst bare at advare andre ved en grovere overträdelse af forkert sprogbrug , bare fordi du måske kender denne anden person bedre eller bedre kan lide denne .. men bare så vi lige har det på det rene .. er indirekte brug af latrinäre udtryk så ok? flyt gerne dette indläg hvis du ikke mener det hörer til her ..
Besvaret

Ser du nogen sinde fodbold, Michael ? Nogen gange giver dommeren gult kort og nogen gange direkte rødt. Det er dommerens afgørelse og den er ikke til diskussion. Man kan også ryge ud for at brokke sig. Sådan er reglerne og hvis man ikke kan lide dem, så kan man finde en anden bane at spille på.

Besvaret

Helt rigtigt Steen, men der er regler for deres opførsel og et regelsæt dommerne skal følge.... Oven i hatten bliver en decideret forkert bedømmelse blotlagt i aviserne dagen efter....:D Pænt svært at rette sig efter regler der ikke er der og der så tydeligt er forskellige fra person til person....Noget som andre kan sige uden nogen form for konsekvenser, er der nogen der bliver bannet for uden nogen form for advarsler..... Svarer til at 2 personer bliver taget for at køre for stærkt....samme sted, samme regler.. Den ene for en smule påtale og den anden får indraget kortet..... Sådan kan man ikke opføre sig og så samtidig forvente at man bliver taget seriøst. Lige præcis dét er ved at ske for Jesper og du må overveje om han stadig har det overskud og objektivitet der skal til for at det site her kan drives ordentligt. Det er kun i din egen interesse at det forum blomstrer og det vil det ikke gøre, sålænge der er så stor åbenlys forskelsbehandling af folk herinde. Fortsat god pinse...:)

Besvaret

nej .. fodbold = tidsspilde i verdensklasse. men jeg ved dog at hvis en dommer åbentlyst dömmer for og favoriserer et hold over et andet er han ikke dommer länge .. ihvertfald ikke i den prof fodboldverden og at hvis en dommer åbentlyst har dömt forkert kan denne "dom" omvendes så jo et rödt eller gult kort er til diskussion.. ... så den sammenligning var ret så dårlig ... og modsiger det du nok mente ret så meget men sådan er reglerne jo ikke .. da der ikke er regler for det og de uskrevne regler ikke gälder for alle kan du jo ikke sige "sådan er reglerne" hvor står det? jeg har ikke läst eller er blevet fortalt at man kan blive bannet for at brokke sig .. jeg er derimod blevet fortalt at kan man ikke snakke pänt er det ud .. men igen .. det gälder åbenbart heller ikke for alle .. så hvad skal man regne med .. hvad skal man tage seriöst og hvad er en fis i en hornlygte? min pointe er bare at politimanden der buster dig for at köre overfor rödt og så selv derefter ryger en joint, körer spritkörsel hjem, banker konen og sniffer en streg af det kokain han har köbt for sine bestikkelsespenge er ret så svär at tage seriös og regler som ikke gälder alle på lige fod er på samme måde sväre at tage seriöse... og sådanne regler og politifolk gavner ingen på nogen måde... hvis du/i gerne vil ha et forum som körer ordentligt bör du/i sätte helt klare regler op som gälder for ALLE selv moderatorer .. jeg brokker mig på ingen måde over at blive bannet .. jeg ved det er upopulärt hos mange at man siger sin mening.. men når en anden direkte sviner mig til og jeg så bliver bannet for at svare igen på det uden at den anden person får så meget som en advarsel ja så brokker jeg mig .. isär når mod derefter giver mig ret i pm i at den anden person er gået over stregen og er helt väk men ikke straffer denne

Ser du nogen sinde fodbold' date=' Michael ? Nogen gange giver dommeren gult kort og nogen gange direkte rødt. Det er dommerens afgørelse og den er ikke til diskussion. Man kan også ryge ud for at brokke sig. Sådan er reglerne og hvis man ikke kan lide dem, så kan man finde en anden bane at spille på.[/quote']
Besvaret

Brian og Michael K: Husker I ikke tilbage til folkeren, hvor det også altid var drengene med de dybe stemmer der blev skældt ud for at snakke i timerne, mens de søde piger altid slap:D Livet er sgu uretfærdigt -get over it! Jeg tror de fleste af os herinde er pænt træt af at mange tråde går over i, om I er blevet bannet og hvorfor. Det er da klart at I får færre chancer jo flere gange I opfører jer "dårligt". Og I ved udemærket godt hvor grænsen går, I er jo ikke dumme! Ja, der er meget vel sket nogle fejl, hvor nogle ikke er blevet advaret som de burde og ja nogle herinde kan ikke klare at man "taler" et direkte sprog. Men kom nu videre. Drop nu den hetz mod moderator -og jeg håber virkelig ikke han gider kommentere jer mere. Jeg ser hellere at I bliver bannet lidt for meget end at der kommer alt muligt lort herinde. Sorry, men er glad for at vi har en moderator der gider! Nej, der findes ingen regler. Kun de uskrevne, ligesom der også findes uskrevne regler i det virkelige liv og dem kan I jo godt følge ik;)

Besvaret

men sanne .. vis mig en eneste tråd hvor jeg er gået over stregen uden at väre blevet svinet til först... det er jo klart man svarer på tilsvininger og personlige angreb.. isär når moderatorne ikke gör noget ved det når det går den vej... det gör du jo selv... det gör jesper også selv... jeg körer ingen hetz mod jesper det ved han også godt for vi har jo diskuteret det til uendelighed over pm .. det säre er bare at på pm der gir ham mig mere ret og medhold end han åbenbart har mod til at göre offentligt.. men jesper flyt de her indläg til en egen tråd så kan den jo fortsätte der jeg skal nok holde det på et sobert plan hvis andre kan finde ud af det samme ..

Brian og Michael K: Husker I ikke tilbage til folkeren' date=' hvor det også altid var drengene med de dybe stemmer der blev skældt ud for at snakke i timerne, mens de søde piger altid slap:D Livet er sgu uretfærdigt -get over it! Jeg tror de fleste af os herinde er pænt træt af at mange tråde går over i, om I er blevet bannet og hvorfor. Det er da klart at I får færre chancer jo flere gange I opfører jer "dårligt". Og I ved udemærket godt hvor grænsen går, I er jo ikke dumme! Ja, der er meget vel sket nogle fejl, hvor nogle ikke er blevet advaret som de burde og ja nogle herinde kan ikke klare at man "taler" et direkte sprog. Men kom nu videre. Drop nu den hetz mod moderator -og jeg håber virkelig ikke han gider kommentere jer mere. Jeg ser hellere at I bliver bannet lidt for meget end at der kommer alt muligt lort herinde. Sorry, men er glad for at vi har en moderator der gider! Nej, der findes ingen regler. Kun de uskrevne, ligesom der også findes uskrevne regler i det virkelige liv og dem kan I jo godt følge ik;)[/quote']
Besvaret
men sanne .. vis mig en eneste tråd hvor jeg er gået over stregen uden at väre blevet svinet til först... det er jo klart man svarer på tilsvininger og personlige angreb.. isär når moderatorne ikke gör noget ved det når det går den vej... det gör du jo selv... det gör jesper også selv... jeg körer ingen hetz mod jesper det ved han også godt for vi har jo diskuteret det til uendelighed over pm .. det säre er bare at på pm der gir ham mig mere ret og medhold end han åbenbart har mod til at göre offentligt.. men jesper flyt de her indläg til en egen tråd så kan den jo fortsätte der jeg skal nok holde det på et sobert plan hvis andre kan finde ud af det samme ..
Michael, jeg har helt sikkert været på grænsen også, da jeg selv taler meget direkte og tit bliver forbløffet over hvordan folk kan reagere på visse indlæg (men blev heller aldrig "snuppet" i folkeren:laugh:). Og du har sikkert også ret, men min pointe er bare at livet er uretfærdigt og man bliver pænt træt af konstant at trådene går over i børnehave-nu-har-Gio-kastet-med-sand-lige-ned-i-min-tudekiks... Hold den til PM hvor du kan argumentere som du har gjort hidtils så lærer Gio nok til næste gang at kigge nærmere på hvem der starter:) P.S. Jeg synes personligt heller ikke at debatten skal være sådan et sted, hvor man ikke kan sige sgu eller tis uden at folk himler op over det, synes heller ikke Lises reaktion var så slem... Hun reagerede bare på noget hun synes var langt over hendes grænser, so what? Man kan jo bare forklare hvordan tingene hænger sammen uden at tage alt pissepersonligt og give svinere tilbage (som der tit sker generelt). Folk må sgu gerne kalde mig en idiot, hvis de synes jeg er det, bare de kan argumentere for det:-)
Besvaret

Han er blevet gjort opmærksom på det adskillige gange..... Og alligevel fortsætter han som om intet var hændt.....Han har sågar indrømmet det er personligt i mit tilfælde og det klæ'r ikke en moderator.....

Besvaret
Han er blevet gjort opmærksom på det adskillige gange..... Og alligevel fortsætter han som om intet var hændt.....Han har sågar indrømmet det er personligt i mit tilfælde og det klæ'r ikke en moderator.....
Du kan da spørge Nils om han vil skrive et regelsæt -det kunne være skægt:love2:
Besvaret
Michael, jeg har helt sikkert været på grænsen også, da jeg selv taler meget direkte og tit bliver forbløffet over hvordan folk kan reagere på visse indlæg (men blev heller aldrig "snuppet" i folkeren:laugh:). Og du har sikkert også ret, men min pointe er bare at livet er uretfærdigt og man bliver pænt træt af konstant at trådene går over i børnehave-nu-har-Gio-kastet-med-sand-lige-ned-i-min-tudekiks... Hold den til PM hvor du kan argumentere som du har gjort hidtils så lærer Gio nok til næste gang at kigge nærmere på hvem der starter:) P.S. Jeg synes personligt heller ikke at debatten skal være sådan et sted, hvor man ikke kan sige sgu eller tis uden at folk himler op over det, synes heller ikke Lises reaktion var så slem... Hun reagerede bare på noget hun synes var langt over hendes grænser, so what? Man kan jo bare forklare hvordan tingene hænger sammen uden at tage alt pissepersonligt og give svinere tilbage (som der tit sker generelt). Folk må sgu gerne kalde mig en idiot, hvis de synes jeg er det, bare de kan argumentere for det:-)
problemet er jo at han godt ved hvem som "starter" men välger at tage parti... og oveniköbet med startende part.. og det er det forkerte i det .. og jeg synes heller ikke lises kommentar var så grov.. men stadig grovere end noget jeg nogensinde har sagt og desuden fuldständig hen i vejret da den bla var henvendt til mig og min körsel som hun intet aner om og som ikke er nävnt i tråden.. og var rettet mod banekörsel hvor jeg ihvertfald aldrig har hört om döde börn .. så den gav ikke mening ... jeg tager ikke ting folk skriver til mig her seriöst det er jo et internetforum intet andet .. men sviner folm mig til så får de en sviner tilbage ..
Besvaret

Sikke en drejning denne tråd har fået. Rent børnehaveagtigt! Back to topic. Det går sku meget godt fremad med de tider du laver Brian. Det lyder som om alle morer sig i bilen og den lyder skam også helt fint må man sige. Fedt! Jeg må også en tur på ringen engang indenfor en overskuelig fremtid.

Besvaret

Jeps.... Jeg var også selv rigtig glad for at jeg nåede det jeg havde sat mig i hovedet. Nu skal jeg så bare ud og finde mig en bil, hvor jeg ikke er nervøs for at der sker den noget.....:D Men ja, det er ret fedt.

Besvaret

Jeg syntes altså det er dybt uansvarligt, du rör jo nästen de röd/hvide national striber 2 gange.. Fed lyd, jeg vil osse ha´ en ny potte! :D :love2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...