Fillip Skrevet May 28, 2009 Rapporter Skrevet May 28, 2009 Hej Er interesseret i at komme i kontakt med en person/firma som kan lave en udgravning til en pool. Jorden skal køres væk bagefter. Der er tale om cirka 40 kubik. Mvh Fillip
Kim H Besvaret May 28, 2009 Rapporter Besvaret May 28, 2009 Hvorhenne ??? Det kunne være rart at vide sån' cirka hvor begivenheden skal finde sted :)
Ann Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 Du sender lige en invite når der skal dyppes, ik'? Så tager vi bøffer med til grillen . :th2:
michael k Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 er det bare hullet der skal graves eller skal poolen bygges også?
Fillip Besvaret May 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2009 Det er hullet som skal graves og jorden skal køres væk. Men jeg er da selvfølgelig også interesseret i en superpris på installationen. Det skal lige nævnes at der tale om en glasfiber pool
Nicode Besvaret June 1, 2009 Rapporter Besvaret June 1, 2009 Gør det selv Hvis det var mig havde jeg gjort det selv, lej en bobcat eller lignende og kontakt en vognmand som kan skaffe dig af med jorden. Link til maskinudlejning på blocket: http://www.blocket.se/vi/20874005.htm Det kan klares på en weekend og så er det tilmed sjovt ( syntes jeg i hvert fald)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu