Basse Skrevet June 10, 2009 Rapporter Skrevet June 10, 2009 Har luret lidt på en billig vinterbil - og må sige deres priser er fornuftige. Men er det en forhandler der er værd at handle med ? - eller snakker vi en ny Sverigs billigsta bilar ? Nogle der har kendskab eller erfaringer med dem ? http://www.sydbil.se/
Rikke Rost Besvaret June 10, 2009 Rapporter Besvaret June 10, 2009 Det tror jeg ikke....Men jeg skal ikke sige om han er til at handle med. Thomas Lund bor lige rundt om hjørnet fra ham..... Kan være han ved noget om ham.....
Basse Besvaret June 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 11, 2009 priserne er allerede nede i et niveau, hvor prutning ikke er nødvendig - eller ikke noget jeg gider bruge meget tid på heh Mere om det generelt er skod biler eller om det er en ordentlig forhandler, der bare har gode priser.
Lollikken Besvaret February 16, 2011 Rapporter Besvaret February 16, 2011 Hejsa Basse (og hvem der nu ellers lurer med) Brugte du nogensinde Sydbil og hvad var din vurdering af dem?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu