MC Manden Skrevet June 12, 2009 Rapporter Skrevet June 12, 2009 På Discovery kører der en trailer for Whale Wars og der spilles noget musik til denne. Jeg er ved at blive sindsyg... Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvem det er der spiller... HJÆLP ! :)
Gio Besvaret June 12, 2009 Rapporter Besvaret June 12, 2009 Smashing Pumpkins "Rat in a cage" / "Bullet With Butterfly Wings"
MC Manden Besvaret June 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2009 Smashing Pumpkins "Rat in a cage" / "Bullet With Butterfly Wings" Uden at høre dem kan jeg sige... nope.. det er ikke Smashing Pumpkins
MC Manden Besvaret June 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2009 Så kom jeg da heldigvis på det.... Fuck... den er jo fra Guitar Hero, så er det sgu da derfor jeg var ved at blive sindsyg... VIDSTE jeg havde sangen... Men, kunne ikke finde den i min samling :D
Gio Besvaret June 12, 2009 Rapporter Besvaret June 12, 2009 Uden at høre dem kan jeg sige... nope.. det er ikke Smashing PumpkinsJeg googlede hurtigt på Whale Wars & Discovery - og det var hvad der poppede op. Men der er sandsynligvis brugt en bunke forskellig musik til de forskellige trailere. Beklager jeg kan have bragt dig på vildspor :p
MC Manden Besvaret June 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2009 Det er såmænd i orden.. Se lige den video med Muse... den er godt nok KLASSE Jeg googlede hurtigt på Whale Wars & Discovery - og det var hvad der poppede op. Men der er sandsynligvis brugt en bunke forskellig musik til de forskellige trailere. Beklager jeg kan have bragt dig på vildspor :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu