Jump to content

Audi A4 3,0 cab 120.000km service

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Kan det passe at det koster 21.000sek for dette?? (fik tilbud)

Besvaret
Kan det passe at det koster 21.000sek for dette?? (fik tilbud)
Hiv fat i Peter fra Bilcentrum Hörby :th2: Jeg fik en god pris på service af A4 Cab'en - sparede cirka 30% i forhold til DinBil Malmö....det var så på en standard service... Ellers skal du have fat i Audi Flensburg - der er dog lidt længere at køre....:) Mvh Alex
Guest PeterK
Besvaret
Det er vel fordi det også inkluderer tandrems-kit?
Ja - Det er det største service på bilen!!
Besvaret

Jeg har lige brugt Bilrikt Malmø, super service og ordnet forhold. Har også sparet mange penge ved at bruge denne værksted, frem for de andre tilbud jeg fik indhentet fra andre kendte værksteder i Malmø. For nærmere info indhentning af tilbud mm: +46705945337 Vil helt klart anbefale dem :thumbup:

Besvaret
Hiv fat i Peter fra Bilcentrum Hörby :th2: Jeg fik en god pris på service af A4 Cab'en - sparede cirka 30% i forhold til DinBil Malmö....det var så på en standard service... Ellers skal du have fat i Audi Flensburg - der er dog lidt længere at køre....:) Mvh Alex
Ja værkstedet hos Peter er ganske udemærket - men check din regning... Jeg blev fejl-faktureret og har her nu 3 måneder efter (og mange beskeder til herren) stadig ikke fået pengene retur :(
Guest PeterK
Besvaret

Har også tænkt på at bruge et andet værksted, men det er også en branche hvor os kunder kan blive snydt så vandet driver, hvis man ikke lige selv er mekaniker!! Hvis jeg går til et lokal værksted, hvor der ikke står Audi på facaden, hvilken garanti har jeg så for at de FAKTISK har gennemgået og udskiftet alle relevante punkter/dele?? Jeg ved godt de autoriserede værksteder som f.eks Audi malmø også kan "overse" noget, men generalt må man formode at de overholder visse standarder og er lidt mere troværdige end "Svensson´s Audi Service":) Specielt i Sverige, betyder det vel også noget for gensalgsværdien at den er serviceret hos Audi!!?! (ja faktisk ligesom "Svensksåld" begrebet den almene svensker går MEGET op i)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...