7eren Skrevet June 17, 2009 Rapporter Skrevet June 17, 2009 Hej! Jeg har i forbindelse med opstart af hobby fjerkræ hold opstøvet en opdrætter af fjerkræ i Løkken. Han ligger mellem Vittrup og Nr. Lyngby i nordjylland. Han har nogle racer som er svære at opdrive her øst for storebælt. Jeg tænkte så på om der var nogle af jer der kom på disse kanter og ville gøre den tjeneste at tage nogle daggamle kyllinger med? Jeg giver gerne en ramme sodavand eller hvad der nu tiltaler en for tjenesten. Evt vil jeg gerne holde og "opfede" nogle høns for den der gerne vil smage en økologisk og fritgående kylling eller æg derfra, der en nemlig himmel og jord til forskel fra en industri produceret kylling. PFT.
Mortimer Besvaret June 17, 2009 Rapporter Besvaret June 17, 2009 Ikke fordi jeg skal gøre mig klog på det, men er der ikke alle mulige mærkelige import regler for dyr til sverige ?
7eren Besvaret June 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2009 Ok, jeg kan også overtage dem på sjælland, hvis der var en venlig sjæl der køre dem over bæltet.
MRoderick Besvaret June 17, 2009 Rapporter Besvaret June 17, 2009 Ikke fordi jeg skal gøre mig klog på det' date=' men er der ikke alle mulige mærkelige import regler for dyr til sverige ?[/quote'] Jo, det er der i høj grad. http://www.sjv.se/amnesomraden/djurveterinar/inutforselavlevandedjur/lantbruketsdjur/fjaderfaklackagg.4.7502f61001ea08a0c7fff52072.html
7eren Besvaret June 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2009 Og egentlig forstår jeg ikke du rykker tråden kære gio:confused:, da trådens hovedemne er kørsel og ikke dyrene. Hvis jeg ville have råd eller hjælp omkring dyrene havde jeg jo oprettet tråden her i husdyrs sektionen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu