Lollikken Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 mmm den er da bare nusser den må jeg have sammen med en Kangal:eek: Så skal der sku råhygges. Jeg synes ellers det er "sjovt" at på klippet der læser jeg den anden Kangals (den som 2 mænd ikke holder) kropssprog som den gerne vil lege/snakke med den anden. (men så det uden lyd, så jeg ka' tage fejl). Og for at komme tilbage til tråden: @Federspiel: Næste gang du møder en person med en "muskelhund" (eller en anden større hund for den sags skyld) så kig på hundens kropssprog først. Logrer den og virker den mere nysgerrig end arrig (det kan være lige så højlydt og voldsomt). Det velkendt "play bow" hvor hunden sænker forkroppen er også et tegn på at hunden bare vil lege/er nysgerrig. Hvis hunden derimod er aggressiv og ejeren ikke lader til at have meget styr på den, så kan du jo altid foreslå at de lufter den et andet sted end midt i jeres beboelse. Hvis ejeren nægter så kan du evt. anmelde hvis du føler dig truet.
Federspiel Besvaret June 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2009 Jeg synes ellers det er "sjovt" at på klippet der læser jeg den anden Kangals (den som 2 mænd ikke holder) kropssprog som den gerne vil lege/snakke med den anden. (men så det uden lyd, så jeg ka' tage fejl). Og for at komme tilbage til tråden: @Federspiel: Næste gang du møder en person med en "muskelhund" (eller en anden større hund for den sags skyld) så kig på hundens kropssprog først. Logrer den og virker den mere nysgerrig end arrig (det kan være lige så højlydt og voldsomt). Det velkendt "play bow" hvor hunden sænker forkroppen er også et tegn på at hunden bare vil lege/er nysgerrig. Hvis hunden derimod er aggressiv og ejeren ikke lader til at have meget styr på den, så kan du jo altid foreslå at de lufter den et andet sted end midt i jeres beboelse. Hvis ejeren nægter så kan du evt. anmelde hvis du føler dig truet. Mange tak for alle jeres svar.
michael k Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Hell yeah! En tur op ad Nørrebrogade med sådan en fætter kunne være ganske "underholdende" :D hellere slippe et par Ligers lös på nörrebrogade... http://www.metacafe.com/watch/250400/liger/ så har den lille hyrdehund der heller ikke meget at skulle ha sagt... tror ikke engang den ville pröve
BS Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 hellere slippe et par Ligers lös på nörrebrogade... http://www.metacafe.com/watch/250400/liger/ så har den lille hyrdehund der heller ikke meget at skulle ha sagt... tror ikke engang den ville pröve Holy crap den er stor!
michael k Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Holy crap den er stor! op til 500kg kat...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu