Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Normalt når jeg tager backup af mine bookmarks går jeg ind og finder filerne Bookmarks.bak og Bookmarks.html. Gemmer dem og når jeg nu, som i dette tilfælde har lavet en ny installering, lægger dem samme sted som jeg tog dem fra. Men FF finder dem ikke. Nogen gode ideer? Det plejer at virke på den måde.

Besvaret
Normalt når jeg tager backup af mine bookmarks går jeg ind og finder filerne Bookmarks.bak og Bookmarks.html. Gemmer dem og når jeg nu, som i dette tilfælde har lavet en ny installering, lægger dem samme sted som jeg tog dem fra. Men FF finder dem ikke. Nogen gode ideer? Det plejer at virke på den måde.
Har du prøvet at "Import HTML..." via "Organize Bookmarks..." ??
Besvaret
Har du prøvet at "Import HTML..." via "Organize Bookmarks..." ??
Den kendte jeg ikke. Tak for den for det virkede. Dog fik jeg ikke mine bookmarks op i bogmærke linien som det hedder på dansk. Så der må jeg selv lige lægge dem op.
Besvaret
Den kendte jeg ikke. Tak for den for det virkede. Dog fik jeg ikke mine bookmarks op i bogmærke linien som det hedder på dansk. Så der må jeg selv lige lægge dem op.
Ja, jeg tror at det er med vilje at de ikke kommer der op automatisk - du importere jo kun nogle bookmarks, og Firefox ved jo ikke 'hvad-du-vil-med-dem' - tror jeg :)
Besvaret
Ja' date=' jeg tror at det er med vilje at de ikke kommer der op automatisk - du importere jo kun nogle bookmarks, og Firefox ved jo ikke 'hvad-du-vil-med-dem' - tror jeg :)[/quote'] Ja det er nok noget id en stil. Inden v3.xxxx så når man gjorde det på den måde jeg gjorde først her så kunne den se hvilke der lå i bogmærkelinien så det var lækkert nok. Men sådan er det. Nu har jeg mine bookmarks ihvertfald.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...