hpn Skrevet June 19, 2009 Rapporter Skrevet June 19, 2009 Hvor finder jeg det, og er der noget, der er bedre frem for andet? Det er til stellet på en barnevogn.
Juff Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Hvor finder jeg det' date=' og er der noget, der er bedre frem for andet? Det er til stellet på en barnevogn.[/quote'] bling bling :D ?
SanneJ Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 Hvor finder jeg det' date=' og er der noget, der er bedre frem for andet? Det er til stellet på en barnevogn.[/quote']Hvis du gider tage til Skurup, kan du få noget jeg har liggende... Ellers er jeg sikker på at Biltema har:th2: (eller en bilbiks/bemandet tankstation, men her er det dyrt)
larsk Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 http://www.bilplejeonline.dk/product.asp?product=72 Den gamle klassisker
SanneJ Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 http://www.bilplejeonline.dk/product.asp?product=72 Den gamle klassiskerJa, den er go! Den har jeg brugt meget på mc'en:)
hpn Besvaret June 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2009 super - så må vi forbi biltema en dag :)
BS Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 super - så må vi forbi biltema en dag :) Husk en tube med Knofedt også. Det kan være rart at have ved hånden :D
Admin Besvaret June 19, 2009 Rapporter Besvaret June 19, 2009 super - så må vi forbi biltema en dag :) Bah! Autosol er vejen frem.:th2:
hpn Besvaret June 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2009 Bah! Autosol er vejen frem.:th2: det kan da godt väre, skal man så forbi en bilbiks eller hva'? og knofedtet, det har vi stående :D
SanneJ Besvaret June 20, 2009 Rapporter Besvaret June 20, 2009 det kan da godt väre' date=' skal man så forbi en bilbiks eller hva'?[/quote']Tag I bare i Biltema!:) Jeg har fået udemærket resultat med deres produkter.
hpn Besvaret June 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2009 Tag I bare i Biltema!:) Jeg har fået udemærket resultat med deres produkter. Vi var så en tur i Biltema i dag og sikke flot vognen blev :) Tak for tipsene
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu