Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

nogen som kender et sted hvor man kan få eller købe sig til internet tv via computeren. skal virke både i dk og sverige og på mac. Zatoo ville være fint, men det funger ikke i Sverige

Besvaret

Måske man skal passe lidt på, eftersom de skriver: "StreamTV kan modtages af alle husstande i Danmark. StreamTV fungerer også uafhængigt af hvilken internetudbyder du har, så du kan tage dit TV med i sommerhuset, på arbejde eller med til stranden. " Kan godt være det virker lige nu - men jeg ville nok trykke dem yderligere på maven, og høre om deres opfattelse af rettigheder ved opkobling fra udenlandsk ip. Det ville jo være ærgerligt, hvis de om kort tid begyndte at udelukke alle der ikke kom fra dansk ip. Jeg skriver det ikke for at gnide salt i såret - men simpelthen fordi deres priser er for "gode" til at det kan være sandt.

Besvaret
Ja - lad os endeligt få en anmeldelse ! Kører du med setup boks eller bare via VLC ? Mvh Alex
da vi bor på "landet" er det via en radiokæde vi har vores adsl, men det så fint ud (jeg testede via denne) der var lidt gryn et par gange over en times tid med fuld skrald på downloads af andre ting (24/1) mener de skriver at man min. skal have 2mbit ned, men det er vist ikke det største problem her i landet. jeg testede kun via VLC. hvad de må ved jeg ikke, og ja nok en god idé at undersøge med dem, som Gio skriver :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...