Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er ved at være godt træt af ML porsche center sjælland, ikke bare pga af deres ublu timepriser, har oplevet den samme fejl opstå igen og igen efter den ellers skulle være fixet.. Europas største wow... Det gemballa grej som var monteret før levering spiller max, men eftermontering er heller ikke deres stærke side (ommer X2). Nå men slut med mit sure opstød, nu drejer det sig bare om et service eftersyn. Har set på nettet at der findes et porsche værksted i køge med rimlige timepriser, nogen som har erfaring med dem?? Nogen som kan oplyse timepriserne hos porsche center syd (malmø) og som kan anbefale dem... Nogen som kan anbefale et helt 3. sted... Venlig hilsen Nicolai

Besvaret
Hvorfor bruger du ikke ikke bare PC syd i Malmö ? - generelt er det billigere i det svenske, og især når man tager kursen i betragtning :-) http://porsche-syd.se/
Har brugt ML indtil nu da den er købt som ny der, den er indregistreret i dk som firma bil.. Har de styr på det hos porsche center syd, dvs kan du anbefale dem ?? Og kan du huske timepriserne??
Besvaret

Har ikke timepriser på mine regninger, de arbejder med pakkeløsninger for service mv. men gav 4600 for en årsservice/olieservice - sek self. Og ja, de er styr på tingene dernede :-) Du er ikke bundet til det værksted du har købt bilen hos vedr. garanti osv - du kan bruge hvilket som helst PC i hele verdenen.

• 2 weeks later...
Besvaret

Takker PC Syd vidste sig at være et bedre valg en ML, jeg slap 1200 dkr mindre for service, bilen var fin og ny vasket, støvsuget og alle fælge var renset (Gør de nu os hos ML). Men alt i alt føler jeg fik en mere kompetent behandling. Nu var det jo bare et simpelt service, men jeg vælger PC syd næste gang. :th2:

Besvaret
PC Syd vidste sig at være et bedre valg en ML' date=' jeg slap 1200 dkr mindre for service, bilen var fin og ny vasket, støvsuget og alle fælge var renset (Gør de nu os hos ML). Men alt i alt føler jeg fik en mere kompetent behandling. Nu var det jo bare et simpelt service, men jeg vælger PC syd næste gang. :th2:[/quote'] Nice, det var satme en fin pris... Jeg kan kun anbefale folk med Porscher at køre til Porsche Helsingborg (kender ikke til den nye Malmö afdeling) - de kan deres håndværk deroppe. Det er dem jeg vil anvende når jeg igen får mig en Porsche.
Besvaret
Nice, det var satme en fin pris... Jeg kan kun anbefale folk med Porscher at køre til Porsche Helsingborg (kender ikke til den nye Malmö afdeling) - de kan deres håndværk deroppe. Det er dem jeg vil anvende når jeg igen får mig en Porsche.
Dem i Hbg er flyttet til Malmø hehe - så det er de samme folk :D PS. er du hurtig kan du måske købe min porsche jo hehehe - så kan du lade den stå herovre, til du flytter retur :D
Besvaret
Dem i Hbg er flyttet til Malmø hehe - så det er de samme folk :D PS. er du hurtig kan du måske købe min porsche jo hehehe - så kan du lade den stå herovre, til du flytter retur :D
Hehe, tjaaaa.... en 996 bliver ikke min næsten Porsche selvom det er en usædvanlig fed vogn! Held og lykke med salget Basse. Havde jeg blot røven fuld af penge, så var den solgt :)
Besvaret

Vil lige nævne at PC malmø ikke tilbyder lånebiler når man har bilen på værksted - min skal være hos dem i 1½ uge, og de tilbyder mig at låne en bil for en enkelt dag. Eller rettere sagt jeg måtte selv hive den info ud af dem dernede. Satme ringe service, når man tænker på hvilket mærke det er, og hvad prisen på sådan en øse er. Så nu kan jeg så selv finde ud af at finde en bil et eller andet sted.

Besvaret
Vil lige nævne at PC malmø ikke tilbyder lånebiler når man har bilen på værksted - min skal være hos dem i 1½ uge, og de tilbyder mig at låne en bil for en enkelt dag. Eller rettere sagt jeg måtte selv hive den info ud af dem dernede. Satme ringe service, når man tænker på hvilket mærke det er, og hvad prisen på sådan en øse er. Så nu kan jeg så selv finde ud af at finde en bil et eller andet sted.
Jeg lånte en sort golf V gratis, måske skal man bare bestille i god tid. Min kone får serviceret sin q2'er hos alfa i malmø og her er der også altid en gratis låne bil.
Besvaret

Kan sagtens låne en bil - men kun en enkelt dag, og jeg kan f.eks ikke kommer hver dag og låne en ny hehe. Syns bare det er for ringe til biler i den prisklasse - selv VW og Mercedes tilbyder kundebiler/lejebiler til deres kunder, over længere tid end en dag.

Besvaret
Sådan var det også i Helsingborg. Man kunne låne en Golf 3 eller 4 (kan ikke huske hvad det var) til at køre hjem i, hvilket man ikke kan bruge til så meget. Hver gang min bil skulle på værksted eller til service deroppe måtte jeg tage en fridag - og det koster jo :) Men en fridag blandt Porscher er skam ingen dårlig fridag.
Besvaret
Sådan var det også i Helsingborg. Man kunne låne en Golf 3 eller 4 (kan ikke huske hvad det var) til at køre hjem i, hvilket man ikke kan bruge til så meget. Hver gang min bil skulle på værksted eller til service deroppe måtte jeg tage en fridag - og det koster jo :) Men en fridag blandt Porscher er skam ingen dårlig fridag.
Hvis det så bare var en enkelt dag - min bil skal være væk i 1½ uge. Vel og mærke for en meget lille bule i den ene skærm -det er helt sindsygt. Da jeg fik lignende skade på min celica i Danmark, tog det Toyota 5 arbejdsdage at udbedre :-)
Besvaret
Du må lære at køre ordentligt Basse :)
Hehe, hvis det så bare var det - nej en eller anden klaphat har lavet en p-skade på min bil. Helt oppe i toppen af skærmen. Det kunne ligne noget en knallert/MC/cykelstyr kan have forårsaget. Det gode ved det er, at mit forsikringsselskab har været super gode her. Kunne bare ringe ind, og klare det over telefonen - og vupti, så var den i orden.
Guest PeterK
Besvaret
De fleste forsikringer inkluderer lånebil ved skader. Dvs de betaler 75% af udgiften til Lånebil!! Jeg plejer bare ringe til Sixt og sige hvor lånebilen skal leveres og det koster mig netto ca 100sek dagligt!!
Besvaret
De fleste forsikringer inkluderer lånebil ved skader. Dvs de betaler 75% af udgiften til Lånebil!! Jeg plejer bare ringe til Sixt og sige hvor lånebilen skal leveres og det koster mig netto ca 100sek dagligt!!
Det kommer an på om man har tegnet det tillæg til forsikringen som giver en adgang til den service :)
Besvaret

Nemlig - det er et tillæg, og et ganske dyrt et af slagsen. Man forventer jo ikke man skal undvære bilen hvert år mere end en enkelt dag. Næhh skifter til mercedes, der får man sq service :D

Besvaret

Hvorledes ? :-) Hvis man ikke kan li interiøret i en bil generelt, så ville det da være en skam at købe den, bare fordi den ser fed ud, uden på :D

Hehe' date=' jaja du lærer det på den hårde måde så :)[/quote']
Besvaret
Hvorledes ? :-) Hvis man ikke kan li interiøret i en bil generelt' date=' så ville det da være en skam at købe den, bare fordi den ser fed ud, uden på :D[/quote'] Køber man ikke en bil efter hvordan den kører? :D D10'eren er heller ikke lavet i E60 serien, men i E39.
Besvaret

Det er vigtigt hvordan den kører, men den skal også se godt ud inden i. Men vil give dig ret i at alpinaerne er pænere inden i end BMW stocks. Især B7'ere - som faktisk er mere lækker end en alm. 7'er serie. Det samme gør sig gældende for B6'erne. Dog er priserne lidt for høje til min tegnebog hehe - hvis jeg ikke vil ned i en ældre version.

Køber man ikke en bil efter hvordan den kører? :D D10'eren er heller ikke lavet i E60 serien, men i E39.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...