Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er igang med at faa styr paa min oekonomi men mit skattegaeld mm. i DK plager mig og goere at jeg ikke kan noget med banker i DK. Nogen som kender en Bank i malmo som er selvstaendig fra Danske banker? (Dvs at man ikke bliver tjekket i DK andet end en ansaettelses kontrakt og loensedler) Hilsen. A.

Besvaret

Tror den blir svær - de banker jeg kender til, vil have udskrift fra RKI/udskrift fra kontoer i DK bank/udtalelser fra DK bank mv. før de vil låne penge ud. Ellers er der firmaer som bluekredit mener jeg, der låner ud til alle - uanset betalingsanmærkninger og RKI,. Men det koster jo.

Besvaret
Tror den blir svær - de banker jeg kender til, vil have udskrift fra RKI/udskrift fra kontoer i DK bank/udtalelser fra DK bank mv. før de vil låne penge ud. Ellers er der firmaer som bluekredit mener jeg, der låner ud til alle - uanset betalingsanmærkninger og RKI,. Men det koster jo.
Ja , den hoerte jeg ogsaa om, ogsaa at den var dyr. Det jeg egentlig ville er at samle hele min gaeld under mit bostadslaan, siden at mit hus er steget en del i pris og dermed en del "frivaerdi" og det betyder jo lavere rente end andre former for laan.
Besvaret

Det er sandt - men prøv at snakke med din bank om sådan en løsning. Hvis du har et godt forhold til dem, og de er vant til du betaler til tiden. Så kan de vel se fornuften i at du samler din gæld, og betaler dem en masse penge i renteudgifter, istedet for en anden leverandør. Det skader aldrig at spørge. Men du kommer nok ikke uden om at være straight up med dem, dog.

Besvaret
De hér kører hårdt på med reklamer i radioen p.t., og fokuserer bl.a. på folk med betalingsanmærkninger. http://intercredit.com
skal lige nævnes at jeg står IKKE i RKI i dk. bare en lorte skattegæld, og dermed dårligt forhold til BÅDE Nordea og Danske bank. Swedbank er ikke de bedste at tale med. ( SEB kræver forskudsopgørelser, lønsedler,det ene og andet, og ligefør de beder om en ren straffeattest :scared: min offentlig gæld er på ca. 700.000 og det er nok til at skræmme alt og alle.......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...