samson Skrevet July 6, 2009 Rapporter Skrevet July 6, 2009 Vores VW Passat variant fra 2003 er begyndt at lække lidt kølervæske. Det ser ud til at komme fra bunden af den ene side af selve køleren, så jeg er ret sikker på at den skal skiftes på et tidspunkt. Desværre har det værksted vi bruger ikke tid før om små 14 dage, og i mellemtiden tænkte jeg at ville prøve med noget kølertætning :o Er der nogen der har gode erfaringer med sådant et "mirakel"-middel? Bilen er en TDI med aircondition anlæg (hvis det skulle have noget at sige) MVH Jasper
michael k Besvaret July 6, 2009 Rapporter Besvaret July 6, 2009 det virker stort set aldrig rigtigt og gör nogle gange mere skade end gavn... har bla . set thermostater sätte sig pga det skidt
samson Besvaret July 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2009 det virker stort set aldrig rigtigt og gör nogle gange mere skade end gavn... har bla . set thermostater sätte sig pga det skidt Ja jeg har hørt om sådanne tilfælde, og nogle rigtig grelle hvor tætningsmidlet havde lavet propper i kølekanalerne. Men jeg har ingen personlig erfaring og kender ingen der har heller, derfor ville jeg lige høre her om der var nogle success historier også...
Lollikken Besvaret July 6, 2009 Rapporter Besvaret July 6, 2009 Hvis du kan vente et par dage med personlige erfaringer, så prøver jeg på min bil. Hvor jeg kommer fra bruges det noget oftere og med succes, så det ryger på min bil i morgen :)
Martin_M Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Mener jeg så et afsnit af MythBusters hvor de puttede æg i en utæt køler - det fixede lækagen ;) Men måske ikke en langtidsholdbar løsning, og sikkert heller ikke den mest sunde løsning...... Her er deres konklusion: If a radiator is leaking, cracking an egg into the radiator will plug the holes. Plausible The engine was started after the contents of an egg were poured in, and the leak stopped.
Lollikken Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Mener jeg så et afsnit af MythBusters hvor de puttede æg i en utæt køler - det fixede lækagen ;) Men måske ikke en langtidsholdbar løsning, og sikkert heller ikke den mest sunde løsning...... Hmm jeg er på landet og det er en billig løsning hvis jeg rapser nogle æg fra naboen ...... HMMMM! ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu