Miriam Skrevet July 7, 2009 Rapporter Skrevet July 7, 2009 Er ved at oprette mobil fax til min outlook, som jeg gerne lige ville se om det virker, nogle der kan hjælpe med med at modtage og sende en fax til mig ??
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Er ved at oprette mobil fax til min outlook' date=' som jeg gerne lige ville se om det virker, nogle der kan hjælpe med med at modtage og sende en fax til mig ??[/quote'] yes er på 33210809 hvad nummer kan man få æren at faxe til ?
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 yes er på 33210809 hvad nummer kan man få æren at faxe til ? 77334539 :)
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 hmmm den ringer op en 10 gange, hvorefter der kommer optaget tone.... synes det lød lidt som om der kom en kvinde stemme fra vores canon fax = Afsend-funktion blev ikke gennemført
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 hmmm den ringer op en 10 gange, hvorefter der kommer optaget tone.... synes det lød lidt som om der kom en kvinde stemme fra vores canon fax = Afsend-funktion blev ikke gennemført iihhhh....det nr du skrev længere nede er det dit fax nr, så kan jeg lige se om jeg kan sende noget ?
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 iihhhh....det nr du skrev længere nede er det dit fax nr' date=' så kan jeg lige se om jeg kan sende noget ?[/quote'] yeah.... 33210809
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 modtaget, og selv tak. Den melder stadig optaget når jeg sender, pt afventer den genopringning... Du skriver bare her hvis jeg skal forsøge igen ;)
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 modtaget, og selv tak. Den melder stadig optaget når jeg sender, pt afventer den genopringning... Du skriver bare her hvis jeg skal forsøge igen ;) Ja, skal lige finde ud af hvad der går galt først, så vender jeg lige tilbage :)
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 Så må du gerne prøve igen :) Havde jo nr viderstillet til vores søde receptionister, så det var dem du kunne høre i den anden ende :)
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 nå du er nok ik på længere :) En der kan sende en fax til mig på 77334539 ??
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Der er i øjeblikket ingen kontakt til mobiltelefonen
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 Der er i øjeblikket ingen kontakt til mobiltelefonen ihhh det kan da ik være rigtigt, nå men det er fordi kortet ikke sidder i en telefon hæhæ giv mig lige 2 min så prøv igen :)
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 den ringer bare ud.. efterfulgt af optaget tone...
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 den ringer bare ud.. efterfulgt af optaget tone... ja den ringede også her...troede selv den ville slå over.......må lige ha fat i den igen :)
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 ja den ringede også her...troede selv den ville slå over.......må lige ha fat i den igen :) Du kunne godt lige have taget den, kanske jeg så kunne tage mig selv i at stå ok snakke ned i en faxmaskine
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 Du kunne godt lige have taget den' date=' kanske jeg så kunne tage mig selv i at stå ok snakke ned i en faxmaskine [/quote'] Det viser sig efter de har solgt mig det, at det kun er meget få telefoner der kan modtage det fax signal og selv slå over, så nu vil de sælge men en ny telefon I THINK NOT ....... så kunne jeg jo lige så godt ha købt en fax hæhæ Amatører
Juff Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Modtaget... så kan jeg godt pakke sammen og pendle hjem
Miriam Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 Modtaget... så kan jeg godt pakke sammen og pendle hjem ja helt ok :) hold du bare fri :)
Miriam Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 nå giver det lige en chance til her efter ferien, så Juff kunne du måske sende en fax til ?? på 77334539 :)
larsk Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 nå giver det lige en chance til her efter ferien' date=' så Juff kunne du måske sende en fax til ?? på 77334539 :)[/quote'] Fik du eller skal jeg fyre en af?
Miriam Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 Fik du eller skal jeg fyre en af? fik ikke nogen, så du må gerne fyre en afsted:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu