Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er ved at oprette mobil fax til min outlook' date=' som jeg gerne lige ville se om det virker, nogle der kan hjælpe med med at modtage og sende en fax til mig ??[/quote'] yes er på 33210809 hvad nummer kan man få æren at faxe til ?
Besvaret

hmmm den ringer op en 10 gange, hvorefter der kommer optaget tone.... synes det lød lidt som om der kom en kvinde stemme fra vores canon fax :rolleyes: = Afsend-funktion blev ikke gennemført

Besvaret
hmmm den ringer op en 10 gange, hvorefter der kommer optaget tone.... synes det lød lidt som om der kom en kvinde stemme fra vores canon fax :rolleyes: = Afsend-funktion blev ikke gennemført
iihhhh....det nr du skrev længere nede er det dit fax nr, så kan jeg lige se om jeg kan sende noget ?
Besvaret
modtaget, og selv tak. Den melder stadig optaget når jeg sender, pt afventer den genopringning... Du skriver bare her hvis jeg skal forsøge igen ;)
Ja, skal lige finde ud af hvad der går galt først, så vender jeg lige tilbage :)
Besvaret
Der er i øjeblikket ingen kontakt til mobiltelefonen :rolleyes:
ihhh det kan da ik være rigtigt, nå men det er fordi kortet ikke sidder i en telefon hæhæ giv mig lige 2 min så prøv igen :)
Besvaret
ja den ringede også her...troede selv den ville slå over.......må lige ha fat i den igen :)
Du kunne godt lige have taget den, kanske jeg så kunne tage mig selv i at stå ok snakke ned i en faxmaskine :rolleyes:
Besvaret
Du kunne godt lige have taget den' date=' kanske jeg så kunne tage mig selv i at stå ok snakke ned i en faxmaskine :rolleyes:[/quote'] Det viser sig efter de har solgt mig det, at det kun er meget få telefoner der kan modtage det fax signal og selv slå over, så nu vil de sælge men en ny telefon I THINK NOT ....... så kunne jeg jo lige så godt ha købt en fax hæhæ Amatører
  • 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...