Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
den option findes ikke på en Toshiba Protege M100' date=' fra 2005, [b']ved ikke om der findes bios til denne maskine...
wtf :confused: come on, naturligvis forefindes en BIOS (eller "firmware" - kald det hvad du vil) på omtalte maskine. Hvordan tror du, den laver en POST og alskens initialisering af dens indmad?
  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
det har jeg aldrig skrevet... men vælg den distro der understøtter din maskine...
Hvor ville du så hen med din hakken på at skulle du installere XP på en ny maskine så var der ikke alle drivere med...?
Besvaret
Hvor ville du så hen med din hakken på at skulle du installere XP på en ny maskine så var der ikke alle drivere med...?
gider virkelig ikke gentage mig selv.. skrev tidligere....
Besvaret
wtf :confused: come on' date=' naturligvis forefindes en BIOS (eller "firmware" - kald det hvad du vil) på omtalte maskine. Hvordan tror du, den laver en POST og alskens initialisering af dens indmad?[/quote'] nyere bios findes sikkert... men stadig denne option findes ikke på den maskine...
Besvaret
gider virkelig ikke gentage mig selv.. skrev tidligere....
Det eneste jeg har set dig skrive omkring dette er din harceleren over manglende kontroller drivere i XP i forhold til nye maskiner... Det er vel at hakke på manglende drivere...? Og din kommentar med "du vil blive overrasket" når jeg kommenterer at det samme må gøre sig gældende i Ubuntu må vel henføres til at du mener at en ældre Linux distribution har drivere til nyere hardware... Korriger mig gerne såfremt jeg har opfattet noget forkert...
Besvaret
..din harceleren...
hvad er det ?
... du mener at en ældre Linux distribution har drivere til nyere hardware... Korriger mig gerne såfremt jeg har opfattet noget forkert...
du skrev jo 2 år gammel maskine.... hvad med at prøve det...
  • 2 weeks later...
Besvaret

Nu har jeg ikke selv prøvet at arbejde med Ubuntu/Linux så meget. Men jeg har derimod fået installeret Windows 7 Ultimate på alle vores maskiner i huset. Og alle er godt tilfredse og glade for det!

Besvaret
http://www.version2.dk/artikel/11791-kritisk-saarbarhed-borer-hul-i-de-seneste-otte-aars-linux-kerner?utm_medium=rss&utm_campaign=nyheder Jeg vil hermed dementere at det kun er Microsoft som slæber rundt på gamle sårbarheder i deres kode - som det tidligere blev postuleret...
det er ret godt at man finder noget og lukker med det samme...
Men jeg har derimod fået installeret Windows 7 Ultimate på alle vores maskiner i huset. Og alle er godt tilfredse og glade for det!
det er ærgerligt at man skal bruge tid på at installere beta (RC) versioner på maskiner ... hvor om noget tid skal man gennem møllen igen at installere en rigtig version..
Besvaret

Hvem snakker om betaversioner Odin??? Build 16385 er i frit omløb med patches.....Og det er den RTM der kommer i butikkerne. Så kom igen.....;)

det er ret godt at man finder noget og lukker med det samme... det er ærgerligt at man skal bruge tid på at installere beta (RC) versioner på maskiner ... hvor om noget tid skal man gennem møllen igen at installere en rigtig version..
Besvaret
det er ærgerligt at man skal bruge tid på at installere beta (RC) versioner på maskiner ... hvor om noget tid skal man gennem møllen igen at installere en rigtig version..
Jeg har den fulde RTM version, som vil udkomme i okt måned, hvor det jo bliver udgivet! Og med lidt tools fik jeg det da registeret:rolleyes:
Besvaret

Er der nogen af jer Ubuntu nødder der kender til et sensor aflæsningsprogram til Ubuntu ala Everest til Windows, eller om der er noget indbygget i Ubuntu? Jeg vil prøve Ubuntu på en gammel bærbar, som en gang i mellem bliver lidt varm pga. blokkeret blæser.

Besvaret
Er der nogen af jer Ubuntu nødder der kender til et sensor aflæsningsprogram til Ubuntu ala Everest til Windows, eller om der er noget indbygget i Ubuntu? Jeg vil prøve Ubuntu på en gammel bærbar, som en gang i mellem bliver lidt varm pga. blokkeret blæser.
hvilken del af hardware vil du gerne overvåge ? fandt en easy install guide her
  • 4 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...