Basse Skrevet July 15, 2009 Rapporter Skrevet July 15, 2009 Er der nogen mercedes eksperter herinde, som kan anbefale et udstødning - hvis man gerne vil have lidt v8/race/amg lyd på sin egen v8'er ? Jeg tænker lidt på en lyd ala den der er i amg'erne - måske lidt mere dæmpet.
Guest PeterK Besvaret July 15, 2009 Rapporter Besvaret July 15, 2009 Er der nogen mercedes eksperter herinde, som kan anbefale et udstødning - hvis man gerne vil have lidt v8/race/amg lyd på sin egen v8'er ? Jeg tænker lidt på en lyd ala den der er i amg'erne - måske lidt mere dæmpet. BRABUS! Søg på youtube og hør fryden!! Ex. søg Mercedes CLS exhaust og en masse resultater kommer frem:thumbup:
Basse Besvaret July 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 15, 2009 Hehe ja - brabus er skønt - men det koster også en milliard. Der sad endestykkerne på min nye, og de kostede 20.000 sek alene. og laver ingen lyd - så tør slet ikke tænke på hvad resten af udstødningen koster.
Gio Besvaret July 15, 2009 Rapporter Besvaret July 15, 2009 hvis man gerne vil have lidt v8/race/amg lyd på sin egen v8'er ? Jeg tænker lidt på en lyd ala den der er i amg'erne - måske lidt mere dæmpet. Hehe ja - brabus er skønt - men det koster også en milliard. Der sad endestykkerne på min nye, og de kostede 20.000 sek alene. og laver ingen lyd - så tør slet ikke tænke på hvad resten af udstødningen koster. :D
michael k Besvaret July 15, 2009 Rapporter Besvaret July 15, 2009 Hehe ja - brabus er skønt - men det koster også en milliard. Der sad endestykkerne på min nye, og de kostede 20.000 sek alene. og laver ingen lyd - så tør slet ikke tænke på hvad resten af udstødningen koster. måske de kan hjälpe http://www.blocket.se/goteborg/ORIG_AMG_avgassystem_MB_C32_SL55_SL56_G55_mfl_21812442.htm?ca=23_10&w=3
Guest PeterK Besvaret July 16, 2009 Rapporter Besvaret July 16, 2009 Hehe ja - brabus er skønt - men det koster også en milliard. Der sad endestykkerne på min nye, og de kostede 20.000 sek alene. og laver ingen lyd - så tør slet ikke tænke på hvad resten af udstødningen koster. Ja Brabus er dyrt, men søg på Youtube, der er massere andre leverandører!! Men regn med det koster og du får ikke pengene igen:) Jeg fik eftermonteret Porsche´s orginal sportsudstødning på min gamle 997S og det kostede sek 22.000.
Basse Besvaret July 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2009 altså 22.000 sek for et fuldt udstødning er også i orden med mig - men 20.000 sek for bare en afgang, uden lyd i Brabus, det gider jeg ikke give penge for hehe. Må kigge lidt rundt, som på det link Michael gav. GIO, er det sådan de gør ude på landet, hvor du bor ? hehehe :D
Gio Besvaret July 16, 2009 Rapporter Besvaret July 16, 2009 GIO' date=' er det sådan de gør ude på landet, hvor du bor ? hehehe :D[/quote']Det lyder ihvertfald sådan til tider :D
Guest Mogens Besvaret July 16, 2009 Rapporter Besvaret July 16, 2009 Altså 22.000 sek for et fuldt udstødning er også i orden med mig - men 20.000 sek for bare en afgang, uden lyd i Brabus, det gider jeg ikke give penge for hehe. Og vent lige til du ved, om du beholder bilen
Basse Besvaret July 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2009 Og vent lige til du ved' date=' om du beholder bilen [/quote'] Nu skal du ikke være fræk, Mogens hehehe Der skal nok komme en sommerporsche i garagen til næste år, eller en anden sjov cab til sommerbrug. Lille bil, stor motor, og cab - så er jeg godt tilfreds med en sommerbil til næste år :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu